|
Sonos mister forbindelsen CG3000 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når I taler op drop-outs, mener I så "buffering"?
Nu har jeg ikke selv SONOS, men Squeezebox, og her kører med jeg statisk IP på min SB-enheder. Prøv at køre med statisk IP. Hvis det ikke hjælper, kunne det skyldes de services, som du bruger - i dit tilfælde, TuneIn. Jeg ved, problemet sommetider dukker op med WiMP og Spotify - muligvis pga. belastede servere(?). |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Sonos kan vist ikke sættes op med fast IP (ikke helt sikker). Men der noget med at man kan sætte det op via MAC adresse. Det har jeg så nada forstand på 😕
|
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
PS! - ja vil tro det et relateret til buffering.
|
|
Marantz KI Pearl Lite
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er ellers ret ligetil. Alt foregår via din router. Mac-adressen bør stå på din SONOS.
|
|
![]() |
|
Ja, Mac adressen står på Sonos, men er sgu lidt bange for at pille inde i router opsætningen.
|
|
Marantz KI Pearl Lite
|
![]() |
|
Så fik jeg "åbnet" for routeren, og givet Sonos en fast Ip-adresse. Stadig drop-outs i lyden. Det må være et TuneIn problem.
JH |
|
Marantz KI Pearl Lite
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
jahafa, er dit sonos os fuld opdateret?? førhen havde jeg os store problemer med radio aka tunein delen. I dag falder den dog aldrig ud. Jeg har bare et kabel direkte i min playbar.
Kan os kun give dig ret mht tunein, tror de dropouts skyldes det.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Det må være en fejl hos Radiotunes. Jeg oplever også mange dropouts med Radiotunes men ikke med lokalradio så jeg tror at det er Radiotunes den er gal med. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har ofte oplevet problemer med Tune-In kanaler, hvor man så kunne teste med en anden kanal, der viste sig at afspille fint. Nu hører jeg oftest DR, men her var det ret konsistent at fejlen kunne reproduceres og på andre kanaler var der ingen problemer overhovedet
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
skiftet min 3000 til en 3600 router fra yousee.
Det hjalp. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |