|
Sonos nu i Elgiganten |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Check forøvrigt en sag om prisstyring fra Witt (Roomba robotstøvsugere) - det giver et godt billede af, hvordan konkurrencen ser ud i Danmark indenfor mange områder...
|
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
|
Fokuserer HIFI klubben ikke mere på HEOS nu, end Sonos...
Denon har vel lidt at sige...? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Det ved jeg udemærket godt - ikke desto mindre har jeg ret. Bliver prisen holdt kunstigt oppe er der mere headroom til at konkurrerende produkter kan byde ind på markedet. Der er trods alt ingen der tvinges til at købe Sonos. Klaus |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Så er Sonos (igen) at finde hos Bilka - til samme priser som hos Elgiganten.
Redigeret af tipsen - 17-Februar-2015 kl. 09:05 |
||
![]() |
||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
|
Men Bilka har også connect enhederne.
Stram prisstyring eller ej, kan man da håbe på at der vil komme nogle rabatter med tiden :) /Thomas
|
||
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
![]() |
||
|
NB: Hvor nemt er det mon at "byde ind på markedet" når forhandlerne er bundet af eksklusivaftaler med etablerede mærker... - det er også både ulovligt og ganske udbredt. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Hvorfor ikke satse på et mærke som Raumfeld Connector2 1500,- inkl fragt fra Tyskland. Sonos er opreklameret i mine øjne og ALT for dyrt!
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
He he - så lad os få en rask lille priskrig mellem dem og HIFI klubben igen - jeg kunne godt bruge et par ekstra enheder til ca. ½ pris som min S5 endte på den gang
![]() |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Ser spændende ud.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Ja :) og læg også mærke til det lille logo i højre hjørne på deres hjemmeside, hint Teufel :)
Redigeret af janLp - 17-Februar-2015 kl. 17:22 |
||
![]() |
||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
Hold op en gang vrøvl Klaus, du er godt nok ude på dybt vand.
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
altid noget bilka har fået tilpasset priserne, i går kostede en play 1 2190,- nok lige i overkanten :D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |