recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos nu i Elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos nu i Elgiganten

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 12:29
Check forøvrigt en sag om prisstyring fra Witt (Roomba robotstøvsugere) - det giver et godt billede af, hvordan konkurrencen ser ud i Danmark indenfor mange områder...
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 14:18
Fokuserer HIFI klubben ikke mere på HEOS nu, end Sonos...

Denon har vel lidt at sige...?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

]Dit synspunkt er i skærende kontrast til hvad gængs økonomisk teori siger og hvad Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen mener er resultatet af prisstyring fra producenterne/leverandørerne.

Det ved jeg udemærket godt - ikke desto mindre har jeg ret. Bliver prisen holdt kunstigt oppe er der mere headroom til at konkurrerende produkter kan byde ind på markedet.

Der er trods alt ingen der tvinges til at købe Sonos.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 09:05
Så er Sonos (igen) at finde hos Bilka - til samme priser som hos Elgiganten.

Redigeret af tipsen - 17-Februar-2015 kl. 09:05
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 09:07
Men Bilka har også connect enhederne.

Stram prisstyring eller ej, kan man da håbe på at der vil komme nogle rabatter med tiden :)

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

]Dit synspunkt er i skærende kontrast til hvad gængs økonomisk teori siger og hvad Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen mener er resultatet af prisstyring fra producenterne/leverandørerne.

Det ved jeg udemærket godt - ikke desto mindre har jeg ret. Bliver prisen holdt kunstigt oppe er der mere headroom til at konkurrerende produkter kan byde ind på markedet.
Tjahh - jeg satser nok pengene på den etablerede teori og siger at det samlet set er skidt for markedet ;-)
NB: Hvor nemt er det mon at "byde ind på markedet" når forhandlerne er bundet af eksklusivaftaler med etablerede mærker... - det er også både ulovligt og ganske udbredt.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 09:54
Hvorfor ikke satse på et mærke som Raumfeld Connector2 1500,- inkl fragt fra Tyskland. Sonos er opreklameret i mine øjne og ALT for dyrt!
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 10:32

Så er Sonos (igen) at finde hos Bilka - til samme priser som hos Elgiganten.

He he - så lad os få en rask lille priskrig mellem dem og HIFI klubben igen - jeg kunne godt bruge et par ekstra enheder til ca. ½ pris som min S5 endte på den gang Clap
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Hvorfor ikke satse på et mærke som Raumfeld Connector2 1500,- inkl fragt fra Tyskland. Sonos er opreklameret i mine øjne og ALT for dyrt!
Ser spændende ud.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Ser spændende ud.

Ja :) og læg også mærke til det lille logo i højre hjørne på deres hjemmeside, hint Teufel :)

Redigeret af janLp - 17-Februar-2015 kl. 17:22
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Der er trods alt ingen der tvinges til at købe Sonos.

Klaus

Hold op en gang vrøvl Klaus, du er godt nok ude på dybt vand.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 18:41
altid noget bilka har fået tilpasset priserne, i går kostede en play 1 2190,- nok lige i overkanten :D
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu