|
Sonos og Bilka har jeg sovet i timen. |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun har en gammel ski' har hun... Nu har f.eks. Bang & Olufsen styret priserne med hård hånd, de sidste 40 år, uden nogen har gjort en fis ved det... M.v.h. |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Bilka har Connect:AMP til 3.479 kr. fra i morgen.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Nå Bilka har så lige lavet en Elgiganten. Det er jo meget nemt at give 20% rabat på Sonos når man har et monster lavt styk antal på lager.
Havde lige udset mig en sub men denne kan kun købes online, og suprice suprice, den er ikke længere på lager. Der er faktisk ikke en skid på lager! |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Tænkte også at der skulle investeres i Sonos for første gang men.... Ikke på lager!! Uanset hvad man vælger...
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Ja altså nu mister jeg jo som sådan ikke noget ved ikke at kunne købe et givent tilbud men for pokker det gør mig harm når firmaer laver hvad jeg vil kalde falsk markedsføring. Der står jo ikke engang lavt styktal i deres avis.
Det er lidt ligesom når Silvan holder early birdy hvor de har 20% på alt i butikken. Det lyder jo tiltalende indtil du opdager at mærkevare og andre dyre genstande lige er skruet kunstigt 15% over normal prisen! Det burde være ulovligt. Og der burde være en lov der foreskrev at tilbudsprisen skal være i forhold til gennemsnitsprisen på markedet og ikke firmaets egen opskruet kunstige førpris... Nå sorry jeg lige røg off topic. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Som skrevet intet på lager, ren røv.
Var der overhovedet noget på lager i går ? |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Er der nogen der er med på noget fælleskøb i UK, evt her, skal have 2 Play 5
https://www.smarthomesounds.co.uk/sonos/play-5/ |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
thomas_t ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 13 |
Der er lige nu 21 subs tilgængelige. Skynd dig at bestil Kenneth! Har lige bestilt og der var 26 tilbage. Det går stærkt!
![]() |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Jeg er skisme glad for at jeg aldrig kommer i deres skodbutik - det eneste de har på lager er fusk og svindel :)
|
|
![]() |
|
Stadig subs på lager endnu. Sidder og venter de finder nogen Play 5 frem
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
16 subs tilbage, ren info.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
thomas_t ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 13 |
Jeg købte en Play 5 i Bilka Aalborg. De havde en del i sort. Dog ingen i hvid.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |