|
Sonos og Bilka har jeg sovet i timen. |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det lyder bestemt til at Bilka fortsætter som Sonos forhandler.
Jeg fik nedenstående mail fra deres kundeservice: --------------------------------------------------------------------
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg vil sige forhandle Sonos og ikke Sonos forhandler.
Lad os se om det bliver fuldt sortiment. |
||
![]() |
||
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
|
Sonos Playbar og Connect:amp er væsentligt billigere i England. www.johnlewis.com havde tidligere på året "prisgaranti" i forhold til billigste netpris. Indimellem har de også specielle rabatter - sjovt nok ofte omkring kvartalsafslutninger... - der kan godt være 1000,- sparet på en AMP eller en Playbar - det kan jo betale en Ryanair billet retur med en ekstra kuffert hvis man har tiden til det :)
HFK har jeg oplevet som værende ufatteligt afvisende overfor at give rabat - selv på større ordrer. |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
|
Desværre sender de ikke til Danmark :(
|
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
|
Ser ud til at man kan købe Sonos Playbar via Amazon.de til €636 pp. Det vil jeg selv overveje.
Redigeret af Havelund - 08-August-2016 kl. 15:42 |
||
![]() |
||
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
|
Det ser desværre ikke ud til at der sendes til DK, når jeg går ind og læser?
|
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
|
Fandt den til den pris den anden dag. Kunne fint lægge den i min kurv og gå videre til betaling uden den meldte at den ikke kunne sendes til DK. Men prisen er steget siden hen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |