|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Efter som de jo ikke lige fremmest skilter med den, så var jeg så fræk at lure urlen i dr netplayer html
![]() Hvis man leder efter desiderede DR kanaler på nettet (her i blandt IKKE nyhederne...) så plejer jeg at bruge disse 2 sider:
Direkte links til programmer: http://www.dr.dk/netradio/afspillere.asp
Direkte links til programmer via WMP: http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp Tror ikke DR publiserer nyhederne separat som netradio.
Men DMI har en del. Fx http://www.dmi.dk/dmi/sydjylland.mp3
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Kan du adsløre hvor du fandt det?
Edit: rettet quote-layout til. Og så kan jeg se at du allerede har leveret et par url'er, super. Redigeret af Muele - 02-Februar-2011 kl. 10:43 |
||
![]() |
||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
Problemet er ikke mere kompliceret end det jeg skriver: DR Nyheder virker ikke (mere). Det har den gjort i alle de 4 år jeg har haft mit Sonos. Alle andre "kanaler" virker fint.
Du gør det bare mere kompliceret ved blande mit Apple TV ind i det, og så er den ikke længere :-)
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
damsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Hejsa,
Jeg har kontaktet HIFI Klubben samt DR vedr. dette problem og har fået følgende forklaring fra DR: Som HIFI-klubben skriver så benytter produktet (Sonos) streamings server og derfor bestemmer de indholdet. Nogle af disse servere kræver penge for at ligge der som radiokanal, og det er DR ikke interesseret i at betale for, da man kan modtage vores kanaler på mange andre måder (FM, DAB, dr.dk). I en opfølgende mail fra DR kom følgende: DR Avisen, kommer tilbage som netradio kanal om 2 måneder ca. En venlig kollega orienterede lige om det. Om Sonos så vælger at streame denne kan jeg ikke sige noget om Så det er jo en god nyhed. |
||
![]() |
||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Det er jo ligemeget om kanalen kan søges på Sonos.
Du kan tilføje din egen stream url...
|
||
![]() |
||
![]() |
||
damsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Hejsa,
mm-bob: Tak for dit svar, jeg var ikke lige faldet over den feature i Sonos controlleren. Det link der blev postet tidligere giver ikke den seneste radioavis, hvorfor jeg har fundet (WireShark) en URL som giver den seneste radioavis fra P4: http://www.dr.dk/htm/service/asx/uge/SenesteFM.asx Hilsen Christian |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja - seneste P1 nyheder har været "frosen" på samme udsendelse i et par dage.
![]() Men nu har DR fået sparket gang i den igen...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
[/QUOTE]
Ja - seneste P1 nyheder har været "frosen" på samme udsendelse i et par dage.
![]() Men nu har DR fået sparket gang i den igen...
![]() ![]() Rart med et nyt link. Så håber vi det bliver ved med at virke, eller DR faktisk åbner officielt for servicen igen.
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Du skal da vist være glad hvis tipsen gider hjælpe dig en anden gang - hans teori var et rigtigt godt bud, især udfra dine sparsomme oplysninger.
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |