|
Sonos og Google Play i 6 mdr - også i DK? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2014 kl. 09:27 |
Hej
Ved køb af Sonos bliver man på den danske side tilbudt 6 måneder gratis abb af Google Play - der er dog anført at vilkår gælder og når man trykker der (hvilket jeg aldrig gør) er et af de første punkter:
Er der nogen der har opnået 6 måneder fri google play her fra Danmark? /Jesper
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har fået denne mail fra Sonos som er på dansk:
Vi er gået sammen med Google Play for i en begrænset periode at give dig seks måneders gratis Google Play Musik, når du køber* en SONOS PLAY:1, PLAY:3 eller PLAY:5. *Tilbuddet er kun tilgængeligt for førstegangsabonnenter af Google Play Musik Fri adgang. Kampagnen slutter den 29. juli 2014, dog kun så længe lager haves. Der gælder visse betingelser: www.sonos.com/promo Follow Sonos Sonos BlogFacebookGoogle+TwitterImage Sonos |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Har masser af Sonos men kan desværre ikke benytte tilbudet da jeg skal købe mere hardware for det kan indløses
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Hej Hansie....jeg fik også den mail...og det jeg synes er sjovt/mærkeligt er netop at formuleringen "Der gælder visse betingelser......" og når du så klikker på linket fremgår at tilbuddet kun er gældende i tidligere omtalte lande og altså ikke DK!
/jesper
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Jeg har også prøvet men får denne besked: "Vi kan ikke finde et tilbud, du er kvalificeret til baseret på din registreringsdato"
Godt nok nogle måneder siden jeg har købt min play1 men jeg burde da kunne få det?
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Jeg købt en Connect for een måned siden, præcis idag, og jeg er åbenbart heller ikke berettiget til det tilbud.
Så det er nok et tilbud som kun gælder hvis man køber enheder efter den dato tilbuddet blev søsat. Jeg skal alligevel også snart have købt mig en Play1 til samlingen. :0) |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg sendte nyhedsmailen retur og bad dem forklare hvilken relevans den havde for mig i DK. De havde endda gjort sig besværet med at oversætte teksten og lave et dansk billede.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |