recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og Google Play i 6 mdr - også i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og Google Play i 6 mdr - også i DK?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og Google Play i 6 mdr - også i DK?
    Sendt: 07-Juni-2014 kl. 09:27
Hej

Ved køb af Sonos bliver man på den danske side tilbudt 6 måneder gratis abb af Google Play - der er dog anført at vilkår gælder og når man trykker der (hvilket jeg aldrig gør) er et af de første punkter:

• The promotion is only available to customers in the United Kingdom, Ireland, Germany, Austria, Switzerland, France, Belgium, Netherlands, Luxemburg, Norway, Sweden, Finland, , Italy and Spain
Er der nogen der har opnået 6 måneder fri google play her fra Danmark?

/Jesper
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 09:38
Har fået denne mail fra Sonos som er på dansk:

Vi er gået sammen med Google Play for i en begrænset periode at give dig seks måneders gratis Google Play Musik, når du køber* en SONOS PLAY:1, PLAY:3 eller PLAY:5.

*Tilbuddet er kun tilgængeligt for førstegangsabonnenter af Google Play Musik Fri adgang.
Kampagnen slutter den 29. juli 2014, dog kun så længe lager haves. Der gælder visse betingelser: www.sonos.com/promo
Follow Sonos     Sonos BlogFacebookGoogle+TwitterImage
Sonos     

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 09:39
Har masser af Sonos men kan desværre ikke benytte tilbudet da jeg skal købe mere hardware for det kan indløses
Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 10:54
Hej Hansie....jeg fik også den mail...og det jeg synes er sjovt/mærkeligt er netop at formuleringen "Der gælder visse betingelser......" og når du så klikker på linket fremgår at tilbuddet kun er gældende i tidligere omtalte lande og altså ikke DK!

/jesper
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 13:22
Jeg har også prøvet men får denne besked: "Vi kan ikke finde et tilbud, du er kvalificeret til baseret på din registreringsdato"
Godt nok nogle måneder siden jeg har købt min play1 men jeg burde da kunne få det?
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 10:23
Jeg købt en Connect for een måned siden, præcis idag, og jeg er åbenbart heller ikke berettiget til det tilbud.
Så det er nok et tilbud som kun gælder hvis man køber enheder efter den dato tilbuddet blev søsat.

Jeg skal alligevel også snart have købt mig en Play1 til samlingen. :0)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 20:42
Jeg sendte nyhedsmailen retur og bad dem forklare hvilken relevans den havde for mig i DK. De havde endda gjort sig besværet med at oversætte teksten og lave et dansk billede.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu