recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og Spotify samarbejder ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og Spotify samarbejder ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmussen35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2009
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmussen35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og Spotify samarbejder ikke
    Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 16:00
Jeg har netop købt Sonos. Men når jeg går igennem opsætning til Spotify går alt fint. Systemet godkendes. Men når jeg så vil afspille en sang skriver Sonos at mine oplysninger ikke er gyldige. Er der nogen her som har en løsning. Kan tilføje at jeg har hentet en prøve version af WIMP og det fungerer fint.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 16:19
Ingen problemer her.
Husk at det er ændret fra en sonos kode fra spotify til online registrering.
SVP03
Til top
rasmussen35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2009
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmussen35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Ingen problemer her.
Husk at det er ændret fra en sonos kode fra spotify til online registrering.
Hej har du mulighed for at uddybe dit svar, for jeg forstår det ikke umiddelbart
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af rasmussen35 rasmussen35 skrev:

Jeg har netop købt Sonos. Men når jeg går igennem opsætning til Spotify går alt fint. Systemet godkendes. Men når jeg så vil afspille en sang skriver Sonos at mine oplysninger ikke er gyldige. Er der nogen her som har en løsning. Kan tilføje at jeg har hentet en prøve version af WIMP og det fungerer fint.

Har du Premium abonnement til Spotify?
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 12:17
Jeg mener bestemt at du skal have et premium abonnement for at det virker

Redigeret af PerGew - 31-Oktober-2013 kl. 12:17
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 12:31
det skal man

https://www.spotify.com/dk/sonos/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu