recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og touchscreen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos og touchscreen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Luckow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og touchscreen
    Sendt: 07-Februar-2011 kl. 23:11

Er der nogle her som har erfaringer med Sonos Controller softwaren på en PC med touchscreen? Jeg er nemlig nysgerig efter at vide, om softwaren er touchscreen venlig. Udfra de skærmbilleder jeg har set, så synes jeg nemlig ikke umiddelbart den ser ud til at være optimeret til en touchscreen. 

Jeg går nemlig og leder efter det optimale musik system for mig. Lige nu kører jeg med Albumplayer på en Asus Eee Top, og musikken streames så fra min NAS til en Airport Express. Albumplayer har et genialt touchscreen/jukebox interface, og musikken streames til min Airport Express, men desværre ikke bitperfect, og der er et par ting mere der ikke virker som det skal. Har også prøvet med iTunes, det kørte bitperfect og meget stabilt, og dens DJ mode var super på vores iPhones, men selve iTunes er en katastrofe at betjene med en touchscreen, og jeg vil godt bruge Eee Top'en som den primære controller.
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 23:20
Jeg har ikke læst nogle steder at det skulle eksistere, og deres nuværende PC software er ikke touch screen venlig, jeg har set at der på deres ejet forum er folk som godt kunne tænke sig det, men derfra og til at lave det til en realitet, der er nok en lang vej..
jeg tror heller ikke at du skal regne med at det kommer før at windows får et større markede for tablets.
men til iPad fungere deres interface fantastisk..
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 06:28
Har du ikke en iPod eller endnu bedre iPad
SVP03
Til top
Luckow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 07:14

Øv, tænkte det nok, så kommer jeg nok ikke udenom en iPad i stedet for Eee Top'en. :(

Har iPhones, men skærmene er for små.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 07:41
I hvertfald lækkert på ipad.
SVP03
Til top
Maxipug Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2010
Sted: Viborg
Point: 250
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 11:18
jeg faldt over denne på Ebay, det er dog et komplet system, men det ser nu lidt cool ud.

http://www.ark-technology.net/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu