|
Sonos Play:5 vægmontering |
Besvar |
Forfatter | |
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2012 kl. 23:18 |
Jeg er lige blevet den heldige ejer af en Play:5, og ville egentlig have købt en vægmontering med til den, men de er åbenbart i restordre hos Hifi-klubben. Nu har jeg så ledt på nettet det meste af dagen, men kan ikke rigtig finde et der koster det samme. De jeg kan finde, koster fra 550kr plus forsendelse. Jeg har kigget på danske, tyske og engelske hjemmesider. Kan det virkelig passe at den ikke er til at få til de 400kr andre steder?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der slet ingen der kender en anden forhandler af sådan et ophæng?
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver lige en sidste gang...
Er der slet ingen der kender til en anden forhandler end Hifi-klubben der har dem? |
|
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på at hifiklubben ikker har dem. Iflg. deres hjemmeside kan du få et både i Kbh. Og Køge samt i netbutikken.
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det beslag HiFi klubben er lavet specielt til den, så det finder du nok ikke andre steder.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, kan se de har fået dem tilbage i netbutikken igen nu, så nu er den også bestilt. Men den var netop i restordre, og at de har dem i København og i Køge hjælper ikke noget, når man bor i Hillerød.
Og jeg ved godt at modellen fra Hifi-klubben er produceret kun til dem, men der findes også andre på markedet. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |