recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Play:5 vægmontering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Play:5 vægmontering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Play:5 vægmontering
    Sendt: 31-Maj-2012 kl. 23:18
Jeg er lige blevet den heldige ejer af en Play:5, og ville egentlig have købt en vægmontering med til den, men de er åbenbart i restordre hos Hifi-klubben. Nu har jeg så ledt på nettet det meste af dagen, men kan ikke rigtig finde et der koster det samme. De jeg kan finde, koster fra 550kr plus forsendelse. Jeg har kigget på danske, tyske og engelske hjemmesider. Kan det virkelig passe at den ikke er til at få til de 400kr andre steder?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:29
Er der slet ingen der kender en anden forhandler af sådan et ophæng?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 16:36
Prøver lige en sidste gang...

Er der slet ingen der kender til en anden forhandler end Hifi-klubben der har dem?
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 07:21
Er du sikker på at hifiklubben ikker har dem. Iflg. deres hjemmeside kan du få et både i Kbh. Og Køge samt i netbutikken.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 07:40
Det beslag HiFi klubben er lavet specielt til den, så det finder du nok ikke andre steder.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 09:44
Jo, kan se de har fået dem tilbage i netbutikken igen nu, så nu er den også bestilt. Men den var netop i restordre, og at de har dem i København og i Køge hjælper ikke noget, når man bor i Hillerød.
Og jeg ved godt at modellen fra Hifi-klubben er produceret kun til dem, men der findes også andre på markedet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu