|
SONOS Playbar lyd |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er hverken SONOS-ejer eller tilhænger, men SONOS' produkter plejer at være ret "skudsikre" når det kommer til kvalitet. Normalt plejer de som regel at "fejle" på softwaresiden i form a små bugs og lignende, men dem fixer de ret hurtigt.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Har du prøvet at tage strømmen fra og til igen...? Og ellers kan den også nulstilles men spørg i klubben.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Har lige slukket for alle de elektriske apparater og jeg tror det har været min tv boks som trængte til genstart. Den har bare ikke gjort det før
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |