|
Sonos Playbar og TDC TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RuneR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 13:35 |
Nogen som ved om det er muligt at bruge TDC TV boksens optical out til Sonos Playbaren?
Problemet er mit 4 år gamle TV ikke har optical output Er klar over jeg ikke får lyd i Playbar når jeg så bruger PS3/AppleTV osv, men kan det løses med en optical splitter/vælger ting?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der Toslink In på Sonos, det må være ja. Er der Toslink Out på TDC modtageren, det må være ja. Hvad er så summen af det.? Det er JA.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær OBS på, at en eventuel TOSLINK splitter/switch muligvis vil være i stand til at sende DTS lydspor direkte videre når du ser film med DTS lydspor og det vil ikke virke på Playbar. Jeg ved ikke hvad standarden er på Apple TV og om man kan risikere, at få DTS ud af den, men det kan du i hvert fald hvis du ser BD-film og lydsporet er DTS-MA (som så udsendes som alm. 5.1 DTS).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |