|
Sonos playbar placering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikmak1969 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2013 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2014 kl. 23:25 |
Pt. står mit tv på et tv møbel, men jeg har planer om at det skal op på væggen og har derfor 2 overvejelser.
1. Hvor højt er det "normalt" at placere et tv, hvis vi nu antager at underkanten er "rettesnoren" ? 2. Har investeret i en Sonos playbar, netop ankommet, og har set online at mange vælger at placerer den ovenpå tvet. Men da mit tv er 55" og altså omkring 70 cm i sig selv, så tænker jeg lidt, at hvis skidtet skal på væggen, så kommer den temmelig højt op og "svæve". Vil det allersmarteste ikke være at placere den under tvet i den situation ?
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min anbefaling er, ved rank siddeposition, at øjnene skal kigge ind i midten af skærmen. Når man så synker lidt sammen i den behagelige stilling, så er tv'et lidt højere oppe. Afhængig af møbel (hvis der skal være et), så må man evt. gå lidt på kompromi og hæve det en smule for at få plads til højtaleren, som jeg altid ville vælge at placere under tv'et.
Så er der dem der foretrækker at ligge på ryggen og glo på tv'et nær loftet. DET styrer de bare helt selv :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Helt enig med Guyver. Placer den, så det I har en behagelig stilling i nakken, når i sidder ned. Det er faktisk en del lavere, end langt de fleste har deres TV.
Ang. Playbar, så ville jeg placere den under TV'et. Du kan både hænge den på væggen eller stille den på dit TV-bord. Den skal dog vendes alt efter hvordan den placeres. Men det står tydeligt i manualen, hvordan den skal vendes. Redigeret af Nagash - 21-Januar-2014 kl. 00:27 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
tjek min hjemmebio mikmak. Det er klart foretrukken at hænge det UNDER tv´et
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |