|
Sonos Playbar + Play 1 som fronthøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonWerner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2019 kl. 21:31 |
Hejsa,
Jeg har pt. en Sonos Playbar, som spiller fint, men tænker om jeg ville kunne få en endnu bedre lyd, hvis jeg kobler 2 stk. Sonos Play 1 højtalere til som fronthøjtalere, og stiller dem på hver sin side af soundbaren. Ville det give mening og give lydkvaliteten et løft. Jeg er ikke interesseret i surround sound, så det er ikke det, mit spørgsmål går på. Vil gerne vide om andre har prøvet eller bruger denne opsætning i tv sammenhæng? Og virker det også, når man streamer musik, så både soundbaren og de 2 stk. Sonos Play 1 højtalere alle spiller sammen?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Playbar er alle front kanaler.
Så play 1 vil spille bag kanaler Så det vil blive en dårlig oplevelse. Men sæt dem bag siddepladsen og det giver bedre oplevelse. Men det ønsker du jo desværre ikke |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
det kan du ikke. Eller du kan da sætte det op som surround og så sætte højtalerne sådan, men det vil give noget rigtig rodet lyd.
Du kan også sætte playbar som en zone og de to play1, som en anden zone, men det vil ligeledes gives skør lyd - 2xstereo som front. |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Det var sådan man ønskede playbar burde være. Kun som center.. og så kunne man vælge 1,3,5 som front. Men nej..
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
Nej, man vil gerne have at playbar er front og man så har mulighed for at tilføje bag højtalere |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |