|
Sonos Playbar vs. Canton DM 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Makro82 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 11:02 |
Hejsa,
Jeg står og skal vælge en soundbar til tv'et, og er splittet mellem enten en Sonos Playbar, eller en Canton DM 900 (inkl. subwoofer.) Canton DM 900 Sonos giver mulighed for trådløs musik osv., og er måske mere fremtidssikret i forhold til udbygning til andre rum. Men jeg tænker der er bedst lyd i Canton - bl.a. pga. subben. De koster ca. det samme, lige omkring 6.000 kr. Hvad ville I vælge - måske noget helt tredje? |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg ikke Canton, så egentlig kan jeg vel slet ikke udtale mig? .. Men da jeg er stor fan af SONOS, vil jeg da alligevel smide et lille ord ind for det. Især med muligheden for at udvide på sigt, er det et godt valg. Deres nye Play:1 kan også varmt anbefales til mindre rum og små baghøjttalere til soundbaren.
Håber du finder det rigtige til dit behov :)
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg heller ikke til Canton. men er prisen mon ikke tæt på sonos?
Er selv storforbruger af Sonos og syntes at det er en super løsning som også kan udbygges efter behov. Prøv at få en demo af Sonos i hifiklubben. Hvem der har Canton ved jeg ikke |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |