recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - Prisfald i sigte???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos - Prisfald i sigte???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos - Prisfald i sigte???
    Sendt: 11-Januar-2008 kl. 18:43
Ja, hvad tror I?

Falder prisen på Sonos snart?

Grunde til at den kunne falde:

- Logitech's SqueezeBox Duet
- Sonos har efterhånden været kendt længe og har haft samme pris
- Har hørt nogle rygter om, at Sonos er i gang med at udvikle en ny version, som kan klare video også.

Grunde til at prisen forbliver den samme:

- Sonos er one of a kind, som bare virker
- Det kan køre direkte fra en NAS uden, at der skal installeres ekstra software.

Luft jeres meninger og tanker...

P.S Ja, jeg står kraftigt og overvejer, om jeg skal købe. Men vil nok lige vente lidt tid og se, hvordan det går efter SqueezeBox Duet er kommet på banen.
Anders
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 16:21
Slet ingen?

CEO fra Sonos, John MacFarlane, har på CES udtalt, at Sonos produktet er færdigt og hardware mæssigt skal kun være med på noderne de næste 10 år. Han udtalte, at der ikke vil komme nogen store ændringer i Sonos produktet. De ændringer, der kommer, vil være software ændringer.

http://www.pcpro.co.uk/CES2008/153300/sonos-believes-hardwar e-should-last-10-years.html

Så måske den med video support bare var en and?

Man kunne måske håbe, at der kom en ny controller, som kunne programmeres til at styre andre enheder (tv, receiver, hdd osv).
Anders
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu