|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
||
Hej Steffen Ja, jeg startede med S5 uden andet gear - har så udvidet med ZP90 til mit stueanlæg og ZP120 til nogle højttalere i mit lydstudie :) Remoten køber man særskilt og der findes tre måneder at betjene Sonos på: 1. Fra din computer (gratis software) 2. Fra din iPhone eller iPod (gratis software) 3. Deres hardwareremotes (som er MEGA LÆKRE men koster 1.500-2.600 kr. afhængig af model)
|
|||
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|||
![]() |
|||
skorpionen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hej Kenneth.
Jeg kan ikke få Last.fm til at spille på mit Sonos anlæg. Stationen vises slet ikke på skærmen.
Kan du eventuelt forklare, hvad der skal gøres, for at det virker. Min Sonos konto har US adresse og jeg er også oprettet hos Last.fm.
Men bortset fra det er det et fint review af S5.
Mvh
Skorpionen
|
|||
![]() |
|||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
||
Hej du
Jeg tænker på om du mon bare ikke kan se skoven for bare træer :) Har du tilføjet Last.fm ? Hvis ikke, går du bare ind i softwaren og tilføjer den :) (Og tak fordi du synes anmeldelsen er brugbar) :)
Redigeret af Kenneth Lund - 10-December-2009 kl. 17:37 |
|||
Mvh Kenneth WedMore Lund
|||
![]() |
|||
skorpionen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hejsa.
Hahaha næh, det er nu ikke sådan, det forholder sig.
Da jeg aktiverede Last.fm, var min lokation sat til dk.
Efter aktiveringen forsvandt stationen så. Men jeg
kan på Nettet se, at scrobble funktionen er aktiv
for min konto, men i Sonos kan jeg ikke se noget -
selvom jeg har ændret min lokation til US.
Mvh
Skorpionen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
For de af jer der kunne bruge et par praktisk erfaringer med Sonos verdensklasse-remote CR200, så prøv at se her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71913&PID=723877#723877 |
|||
Mvh Kenneth WedMore Lund
|||
![]() |
|||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
||
Det samme her.
|
|||
![]() |
|||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
||
Er der nogen, der kan forklare mig hvordan Last.fm fungere? Jeg har oprettet mig. Betalt 30,-På Last.fm's hjemmeside indtaster jeg en kunstner, og begynder at så at svare 'Kan li'" eller "Kan ikke li'" til den musik der bliver spillet. Og hvad så?
Jeg har adderet Last.dm i Sonos sw på min pc med brugernavn og password. last.Fm dukker bare ikke op på min iPhone eller i sw controlleren. jeg har fulgt denne vejledning
Jeg fatter nada ![]() Redigeret af rigo - 10-December-2009 kl. 22:04 |
|||
![]() |
|||
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
||
Overvejer seriøst at investere i en Sonos S5, men er i tvivl om den ville kunne tilgå min musiksamling.
Jeg vil lave et setup med en Netgear WNDR 3700 router hvor jeg vil koble en SSD harddisk på med min musiksamling. Vil Sonos kunne tilgå en mappe på denne harddisk? Og følger der ingen remote med en Sonos S5 (jeg har hverken Iphone eller en Ipod Touch).
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej og nej
![]() |
|||
![]() |
|||
phcphc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
det samme gælder for mig. Kan det tænkes at en frisk opsætning med 'bopæl' i USA kan ændre på dette? Jeg ville stort set bytte alt min musik væk til gengæld for Last.fm Da det var gratis på PC'en hørte jeg ikke andet i 2 år. |
|||
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off. 8,4 millioner tracks på controlleren. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo da - I går bare ind på www.sonos.com og redigerer jeres brugerprofil til at vise, at I opholder jer i USA :)
|
|||
Mvh Kenneth WedMore Lund
|||
![]() |
|||
phcphc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
jeg er 99% sikker på at Last-fm ikke fungerer i danmark, uanset om du har købt en konto der virker i en browser. Funktionen scrobbling fungerer, men den giver dig ikke musik. Den holder blot øje med hvad du spiller og laver en liste med stats over det, som du kan se på din last.fm konto på nettet. |
|||
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off. 8,4 millioner tracks på controlleren. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |