|
Sonos - Spotify og Pandora. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2016 kl. 20:24 |
Hej Folkens.
Jeg har et setup, hvor jeg har længe igennem Sonos, har kunne bruge Pandora Radio og Spotify igennem min forstærker i stuen, og min Play 1 i køkkenet. Jeg har fået lusket mig adgang til Pandora Radio igennem Unblock-US og det har virker godt i lang tid. Så for en 3 måneders tid siden begyndte mit Spotify at stoppe, og jeg har lige siden ikke kunne få den i gang igen. Jeg har tjenesten tilgængelig og kan søge efter musik og sagtens finde det. Begynder jeg derimod en afspilning, kommer der ingen lyd, og efter 10-14 sekunder kommer der en besked om, at Sonos ikke har kunne få adgang til Spotify. Jeg har fundet ud af at dette tilsyneladende kan løses ved at ændre mit "land" i Sonos indstillingerne, på deres hjemmeside. Gør jeg dette mister jeg så bare adgangen til Pandora Radio. Jeg er godt klar over at Pandora er forbeholdt US, men i og med at det har virket i over et år inden, der opstod problemer er jeg alligevel lidt nysgerrig om der ikke skulle findes en måde at få det til at virke på. Så mit spørgsmål er: om nogen benytter sig af begge tjeneste og eventuelt har det til at virke, eller om der er nogen der er bekendt med at Sonos eller Spotify har ændre noget ved deres tjenester som nu ikke gør det muligt længere. Jeg har prøvet at nulstille et hav af gange og lige lidt virker det. Sonos selv siger selvfølgelig det er fordi jeg står registeret til US og Spotify således ved jeg er i DK og der sker en mismatch, men man har vel lov til at håbe der kan være omvej ;) Mvh Fristrøm
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor bruger du stadigvæk Pandora når nu der er kommer Spotify radio funktion til Sonos?
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, jeg troede sket ikke det var muligt at være "knyttet" til to regioner i Sonos. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |