recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos spørgsmål (netværket)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos spørgsmål (netværket)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:15

På fjernbetjeningens hovedmenu er der et punkt der hedder update. Man skal selv aktivere den, men der står ud for menuen om der en en ny version tilgængelig.

Registrerer du dig ved installationen, får du desuden en mail når der er en ny opdatering.

(har kun prøvet det engang, så går udfra det er gældende fremover)

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:17
Smart!

Nej nej nej, jeg skal altså have penge skrabet sammen til det system!

Hvad bruger du af filformat?
Anders
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2004
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:20

Det meste at det musik jeg har liggende er købt på nettet og er derfor i wma med fjernet drm.

Har rippet lidt af den gamle cd samling for nogle år siden, og overvejede dengang om det skulle være flag eller ogg, men jeg tror simpelthen ikke jeg kan høre den store forskel, så hev det bare ned i mp3 - 320 kb, ved ikke lige hvad jeg gør når jeg fortsætter med samlingen.

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:30
Jeg står med nogle filer købt i iTunes (som du ved). Så de skal jeg have brændt og rippet igen.

Jeg står og overvejer, om jeg skal bruge Apple Lossless eller FLAC til resten af cd-samlingen. Jeg vil IKKE gå på kompromis med mange af mine cd'er, så derfor kommer alt til at rippet i samme lossless format. Jeg er egentlig ret glad for iTunes, hvilket taler for Apple Lossless, men jeg har prøvet en test, hvor jeg har rippet samme cd i både Apple Lossless og FLAC. Lyden er den samme, men filerne kommer til at fylde mere i Apple Lossless. Samtidig er det kun iTunes, som kan spille det format. Det er sgu svært at finde ud af, synes jeg. Hvis de da bare lavede et FLAC plugin til iTunes!
Anders
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu