|
Sonos Sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2012 kl. 15:26 |
Den havde jeg ikke set komme, men er da svært fristet. Hvad med andre?
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overvejer; men det skal høres først.
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
Glæder mig til at høre den.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Vil give kritikerne ret i at den ikke giver så voldsom meget mening. Smart tænkte jeg i starten men...
Hvis man har en S3/5 vil man nok næppe købe den og hvis man har ZP90/120, så er 5-6.000 kr ret meget for en SUB, hvor man næsten formode at folk med så dyrt et anlæg foretrækker en dedikeret subwoofer i stedet for. Synes den falder lidt mellem to stole, men hey det sagde man også om Ipad'en og den blev da til en success :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
Synes umiddelbart den er alt for dyr (5199). Tror ikke der er det helt store marked, man skal i hvert fald være ved muffen hvis man lige smider sådan en i kurven sammen med et par andre enheder. Eftersom den jo er låst til Sonos, burde de sælge den billigere - en slags treat til trofaste Sonosbrugere.
Havde nok mere håbet på en genopladelig udendørsenhed eller indbygningsenheder. ..... men mon ikke jeg alligevel hen ad vejen finder et argument for at MÅ ha' sådan en.
|
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Så det i HIFI Klubben Lyngby men der var ikke kommet soft være til den.så vi kunne ikke høre den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |