|
sonos surround |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har to stykker brænde, det ene smider du direkte i brændeovnen og det brænder et stykke træ.
det andet kløver du til to og smider det derefter i brændovnen begge dele. Forstået på den måde at er det DIRECT så gør dine enheder ikke noget ved lyden. er det ikke DIRECT så bearbejder de forskellige enheder lyden. Denne bearbejdning er hvad der foresager den støj du oplever i dine baghøjtalere da dit Sonos anlæg kun modtager et stykke brænde men selv prøver at lave det til to.
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
marzy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 16 |
Daniel - fantastisk forklaring!! Men nu til kernen - skal jeg så bare leve med det?? Hvis der ikke er en anvendelig løsning på problemet, så ryger Playbar tilbage til afsenderen og min detroniserede YSP-900 kommer op igen, så må jeg bare bruge play højtalere til at høre musik på...
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Mit gæt er at det er Playbaren der sender en falsk lydkilde ud til dine play 3 enheder.
Hvis du skal lave om på dette vil jeg mene det er i indstillingerne for din Playbar enhed :) -Jeg har ikke lige selv prøvet denne, og har været på nettet for at se om jeg lige hurtigt kunne finde nogle der i deres review var ved at rode i menuen men uden held.. Måske hvis man går lidt grundigt til værks at det kan lykkedes at finde noget :) |
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
så må jeg grave lidt mere - har ellers læst rigtigt mange indslag om Playbar indtil nu, men kunne ikke finde noget, der kunne bruges. Sidste udvej er at tage kontakt til Sonos support. Tak for indsatsen!
|
|
![]() |
|
Selv tak, held og lykke med det :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Nu er der ingen der har været inde på det men har du kigget i dine indstillinger for tv'et optiske udgang? står den til Dolby Digital eller PCM? kan også være dit tv skal vælges imellem stereo og surround i lydudgangen. Det kan have en påvirkning på lyden også.
Men generalt så er det sådan med alle anlæg som skal lave stereo om til surround, der kommer grums med i lyden eller forkerte lyden engang imellem.
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
optisk udgang - det må jeg checke, når jeg kommer hjem. Hvad angår lydudgang, så står den på stereo (dette kan checkes mens man ser tv - via sonos controller, der fortæller hvilken lyd kommer til Playbaren).
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Lyden ud af TV skal være "multichannel". Kun på den måde sendes et 5.1 surrond signal videre til Playbar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |