recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - TDC Play problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - TDC Play problem

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos - TDC Play problem
    Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:04
Hej Forum

Jeg har efter at være vendt tilbage fra ferien fået det problem, at jeg ikke kan afspille TDC Play via Sonos. Radio og min NAS virker fint via Sonos. Har både afinstalleret/installeret TDC Play Tjenesten i Sonos og tændt og slukket for Router. Jeg får den besked: Kan ikke føje musiknumre til køen.

Har nogen oplevet noget lignende?

Lars
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:18
Har da set den meddelese en gang, men det er længe siden TDC spiller fint lige nu ;-)
Til top
Lars37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:22
Jeg har ikke set den meddelse før. Intet fra TDC play spiller via Sonos her - men det spiller fint direkte fra APP'en. Øv..
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:33
Prøv evt at Reboote dit Sonos og router

Redigeret af lahan - 22-Juli-2014 kl. 19:34
Til top
Lars37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:39
Tak for tippet, Lahan. Det hjalp bare at tage strømmen på mine Sonos produkter - nu spiller det...

Lars
Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klausens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 10:37
Jeg havde præcis samme problem med Youmusic og en genstart af Sonos virkede
Til top
LarssonDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarssonDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 11:26
Samme problem her med YouMusic. Sonos udstyr genstartet ved at tage strømmen og herefter virkede det.

Jeg har oprettet en supportsag hos Sonos, lad os se hvad de siger.
Til top
Lars37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 17:32
Super. Fedt med hjælpen her på forummet. Her er mange kloge gadgetpersoner, der gider dele ud af deres erfaringer.

Lars
Til top
LarssonDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarssonDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 17:53
Sonos har indtil videre svaret at de har oplevet en del kunder med problemet, og at en genstart hvor man tager strømmen fra sine enheder har løst det for de fleste. De vil forsøge at undersøge hvorfor det er sket, men kan ikke love mig at vende tilbage med et svar der opklarer hvad der er sket.

Lidt arrogant svarer de også, at man må forvente at Sonos enheder (og andre computere) har brug for en genstart en gang imellem:
- Saying that a reboot should not be necessary is very hard to determine. We are talking about computers here, and from time to time computers freeze, hang or gets errors and require a reboot.

Lidt sørgeligt med den tilgang til software udvikling!
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 19:37
Hej jeg havde samme problem på yousee musik for et par dage siden, fik afbrudt drømmen på mine Sonos enheder, det hjalp, men nu er den gal igen... det kan da passe at jeg skal gøre det igen allerede.
Har også prøvet at kontakte Sonos support de siger det kan være yousee musik der har en fejl,
Men de kan da overhovedet ikke hjælpe.
Er der nogen der har fået samme problem så hurtigt igen??
Tak til tråd starter, nu ved jeg hvad jeg skal gøre for rette fejlen.
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
Hustler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hustler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 19:51
har også samme problem.. jeg har genstaret mit sonos system 3 gange inde for 2 dage.Confused


Redigeret af Hustler - 25-Juli-2014 kl. 19:59
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 10:24
Benyt lejligheden til at afprøve WIMP eller Soptify premium . Det koster kun en hund for en måned , og der er hverken binding eller opstartsgebyr . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu