|
Sonos - TDC Play problem |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2014 kl. 19:04 |
Hej Forum
Jeg har efter at være vendt tilbage fra ferien fået det problem, at jeg ikke kan afspille TDC Play via Sonos. Radio og min NAS virker fint via Sonos. Har både afinstalleret/installeret TDC Play Tjenesten i Sonos og tændt og slukket for Router. Jeg får den besked: Kan ikke føje musiknumre til køen. Har nogen oplevet noget lignende? Lars |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har da set den meddelese en gang, men det er længe siden TDC spiller fint lige nu ;-)
|
|
![]() |
|
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Jeg har ikke set den meddelse før. Intet fra TDC play spiller via Sonos her - men det spiller fint direkte fra APP'en. Øv..
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Prøv evt at Reboote dit Sonos og router
Redigeret af lahan - 22-Juli-2014 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
Tak for tippet, Lahan. Det hjalp bare at tage strømmen på mine Sonos produkter - nu spiller det...
![]() Lars |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Jeg havde præcis samme problem med Youmusic og en genstart af Sonos virkede
![]() |
|
![]() |
|
LarssonDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Samme problem her med YouMusic. Sonos udstyr genstartet ved at tage strømmen og herefter virkede det.
Jeg har oprettet en supportsag hos Sonos, lad os se hvad de siger. |
|
![]() |
|
Super. Fedt med hjælpen her på forummet. Her er mange kloge gadgetpersoner, der gider dele ud af deres erfaringer.
Lars |
|
![]() |
|
LarssonDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Sonos har indtil videre svaret at de har oplevet en del kunder med problemet, og at en genstart hvor man tager strømmen fra sine enheder har løst det for de fleste. De vil forsøge at undersøge hvorfor det er sket, men kan ikke love mig at vende tilbage med et svar der opklarer hvad der er sket.
Lidt arrogant svarer de også, at man må forvente at Sonos enheder (og andre computere) har brug for en genstart en gang imellem: - Saying that a reboot should not be necessary is very hard to determine. We are talking about computers here, and from time to time computers freeze, hang or gets errors and require a reboot. Lidt sørgeligt med den tilgang til software udvikling! |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Hej jeg havde samme problem på yousee musik for et par dage siden, fik afbrudt drømmen på mine Sonos enheder, det hjalp, men nu er den gal igen... det kan da passe at jeg skal gøre det igen allerede.
Har også prøvet at kontakte Sonos support de siger det kan være yousee musik der har en fejl, Men de kan da overhovedet ikke hjælpe. Er der nogen der har fået samme problem så hurtigt igen?? Tak til tråd starter, nu ved jeg hvad jeg skal gøre for rette fejlen. |
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
Hustler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
har også samme problem.. jeg har genstaret mit sonos system 3 gange inde for 2 dage.
![]() Redigeret af Hustler - 25-Juli-2014 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Benyt lejligheden til at afprøve WIMP eller Soptify premium . Det koster kun en hund for en måned , og der er hverken binding eller opstartsgebyr . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |