recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Tilbud /rabat  :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos Tilbud /rabat :)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
beeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 13:30

Hej alle,

Jeg overvejer også HFK's tilbud til 5495,- (dvs. controller + aktiv player). Da jeg ikke har nogen forstærker lige for tiden vil jeg bruge playeren til tilslutning til 2 stk. højtalere og en subwoofer.

Men jeg er i tvivl om jeg også skal bruge en bridge eller passiv player. Min router + NAS står i et værelse og jeg skal ha' en player stående i stuen sammen med højtalere. Mangler jeg så ikke enhed til at stå inde ved NAS'en med netkobling, eller har jeg misforstået noget med deres tilbud? Jeg håbede lidt at den aktive player der følger med kunne stå i stuen med wifi-adgang til det trådløse net + NAS.

Derudover vil jeg høre, om nogen har leget med line-in muligheden? Er det til CD-afspiller, PS3, IPOD mm.?

Og en sidste ting... kommer der software-opdateringer til produktet?

beeman :o)

Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 14:18

Du har helt ret i, at du skal have en bridge. Den skal forbindes til din router. Zoneplayeren forbinder så sig selv trådløst til bridgen. Det kører helt af sig selv, når du sætter det op. Havde du haft din Zoneplayer i nærheden af routeren kunne den kables til routeren og bridgen ville så være unødvendig.

Har ikke leget med line-in, da al min musik er rippet til NAS'en

Software opdateringer kører også af sig selv, når systemet sættes op

+ 70 positive handler!
Til top
beeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 14:28

Hmm, det lader til at blive lidt dyrere end først antaget... Man skal jo også ha' en cradle til controlleren osv.

Jeg må lige tænke over det.

Tak for det hurtige svar.

Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af beeman beeman skrev:

Hej alle,

Jeg overvejer også HFK's tilbud til 5495,- (dvs. controller + aktiv player). Da jeg ikke har nogen forstærker lige for tiden vil jeg bruge playeren til tilslutning til 2 stk. højtalere og en subwoofer.

Men jeg er i tvivl om jeg også skal bruge en bridge eller passiv player. Min router + NAS står i et værelse og jeg skal ha' en player stående i stuen sammen med højtalere. Mangler jeg så ikke enhed til at stå inde ved NAS'en med netkobling, eller har jeg misforstået noget med deres tilbud? Jeg håbede lidt at den aktive player der følger med kunne stå i stuen med wifi-adgang til det trådløse net + NAS.

Derudover vil jeg høre, om nogen har leget med line-in muligheden? Er det til CD-afspiller, PS3, IPOD mm.?

Og en sidste ting... kommer der software-opdateringer til produktet?

beeman :o)

Line-in fungerer med både cd/dvd, ipod, pc osv. sålænge du forbinder udstyret med 2 rca phono stik. Der kan kun tilsluttes en line-in kilde pr. sonos enhed ad gangen. Tilgengæld kan du lytte til line-in kilden på alle dine sonos playere.
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 16:44

Jeg købte ikke cradlen - den vil jeg ønske mig i fødselsdagsgave

Den er jo ikke en nødvendighed, da der følger et stik med til opladning. Men den er selvfølgelig sej at have controlleren stående i

+ 70 positive handler!
Til top
beeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2008 kl. 19:14

Oprindeligt skrevet af Apros Apros skrev:

Line-in fungerer med både cd/dvd, ipod, pc osv. sålænge du forbinder udstyret med 2 rca phono stik. Der kan kun tilsluttes en line-in kilde pr. sonos enhed ad gangen. Tilgengæld kan du lytte til line-in kilden på alle dine sonos playere.

Super. Tak for update!

Til top
beeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2008 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Jeg købte ikke cradlen - den vil jeg ønske mig i fødselsdagsgave

Den er jo ikke en nødvendighed, da der følger et stik med til opladning. Men den er selvfølgelig sej at have controlleren stående i

Hehe ja, det forpligter når man først har kastet sig ud i Sonos.  

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu