recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONOS Trade up - nogen der har en ekstra?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONOS Trade up - nogen der har en ekstra?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONOS Trade up - nogen der har en ekstra?
    Sendt: 10-August-2020 kl. 11:23
Hejsa Smile

Der skulle vel ikke være nogen der har en trade up på et gammel sonos produkt, som de vil donere herinde?

Jeg er ikke interesseret i at betale flere hundrede kroner, da de bare skal bruges til at købe 2xsonos one. Men betaler da gerne en kasse øl eller lignende :-)


Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2020 kl. 12:28
Sådan skal man ikke bruge sin trade up Embarrassed

Man køber et bundle med ARC, SUB og 2 Sonos One til lidt over 10.000,-
Sælger ARC til 5.000,- og Sub til 5.000,-

Så kan du selv regne ud hvad de 2 Sonos One står en i Cool
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2020 kl. 14:07
Ja kan godt se at mange gør det på dba. Har også selv en trade up til at ligge. Men ved ikke om man kan få 5k for hver af arc og sub? 
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2020 kl. 14:39
Er det så ikke bare at købe denne for den ene kode du har?


Mvh.

Casper
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2020 kl. 15:04
Jeg skal bruge 4 stk men jo. 
Jeg har oprettet en på dba med arc og sub og så kan jeg købe sættet med one SL, som jeg så kan beholde til en god pris.

Til top
JonasNJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasNJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2020 kl. 11:03
Jeg vil gerne aftage en Arc, helst i sort, for 5k.
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2020 kl. 12:00
Ehh - hvor kan man finde det bundle til godt 10.000?Smile
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2020 kl. 12:27
Hos mig - Jeg sælger et bundle i hvid til 10.500kr


Til top
JonasNJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasNJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2020 kl. 14:16
Hvad med at vælge den i sort, så tager jeg Arc for 5k? :)
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2020 kl. 12:40
Mente nu godt nok det samlede bundle incl. 2 * One til godt 10.000 Wink

Men er nettoprisen for hele sætte godt nok "så langt nede" hvis man anvender trade-up?

Edit: Har selv fundet lidt data på det. Det lyder jo som en ok deal - især hvis man kan fortsætte med at bruge sine gamle enheder (Play 5) samtidig....

Henning:
Tak for tilbudet, men tror jeg sigter efter et sort bundle incl. de små enheder.
Held og lykke med jagten!


Redigeret af sphinx - 13-August-2020 kl. 14:47
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu