recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Trade Up
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Trade Up

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Bridge opdateres ikke, så den bør du frakoble. Hvis du har mulighed for at sætte et kabel i en af dine andre zoner, så vil den funger ligesom en Bridge. Ellers skal du have fat i en Boost.

Hvad? Nej!

Der behøves ikke en Boost, det hele kan klare på WIFI.

Jeg har 8 enheder på, og igen af dem er kablet.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2020 kl. 08:44
hvordan klarer du det? Jeg kører min ene kablet uden bridge, men så snart jeg hiver kablet fra vil hele mit setup ikke være med
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2020 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

hvordan klarer du det? Jeg kører min ene kablet uden bridge, men så snart jeg hiver kablet fra vil hele mit setup ikke være med

Jeg har sat det hele op fra starten uden kabler i.
Jeg havde samme problem, ved min far sidste år, da han droppede fiber forbindelsen, og bare fik et dele SIM i en mobilrouter. Der var jeg nød til at nulstille alle enheder. Så jeg fik muligheden for opsætning med kun WIFI.
Om der er kommet en genvej til WIFI opsætningsdelen, ved jeg ikke.
Til top
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjutte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 09:04
kan man bruge koden til et samlet sæt, så man får rabat på både subwoofer, baghøjttaler ogsoundbar
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 09:31
ja hvis det er en pakke hos dem så duer det
Til top
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjutte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

ja hvis det er en pakke hos dem så duer det
 
Takker og så skal der opdateres i starten af juniSmile
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

ja hvis det er en pakke hos dem så duer det

Så lige for at forstå det korrekt, så får man bare en rabatkode på 30% som man kan bruge på hvad som helst hos dem, også deres surround pakker, det lyder ret vildt?
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 11:39
måske vildt, men også sandt. Det skal blot være en af deres samlede parker man køber, ikke de forskelligeprodukter enkeltvis

Redigeret af jesperKBH - 12-Maj-2020 kl. 11:40
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 12:21
Og det er også korrekt forstået at man fortsat kan bruge sine gamle enheder efter tradeup og ja, jeg er med på at hvis man køber de HELT nye enheder (Five, Arc eller sub Gen 3), så kan man IKKE bruge disse sammen med de gamle enheder.
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Og det er også korrekt forstået at man fortsat kan bruge sine gamle enheder efter tradeup og ja, jeg er med på at hvis man køber de HELT nye enheder (Five, Arc eller sub Gen 3), så kan man IKKE bruge disse sammen med de gamle enheder.

Det er også korrekt. Jeg havde kun en enhed der var forældet så har du en kode i overskud vil jeg gerne indgå i en dialog omkring det ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu