recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - trade up?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - trade up?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos - trade up?
    Sendt: 08-April-2021 kl. 16:50
Jeg overvejer at sælge mine to Sonos Play:5 og en Play:1.
I den forbindelse er jeg stødt på annoncer fra andre sælgere som skriver at deres Trade Up er brugt. Så vidt jeg kan forstå betyder det bare at de har brugt den til at få rabat på køb af nyt Sonos, og at køberen dermed ikke kan, er det rigtigt?
Og vil det så ikke være en fordel, hvis man ikke har brugt sine Trade Ups inden salg? 

(ps. Beklager, hvis denne skulle have været i Køb&Salg forummet. Flyt endelig hvis det er tilfældet)
Mvh Maria
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2021 kl. 18:52
ja det er korrekt at det kan kun bruges en gang for hvert produkt.
prisen bør være lavere hvis trade-up er brugt, da den nye ejer så ikke kan lave trade up.

Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2021 kl. 12:54
Tak. Jeg har ikke brugt trade-up, da jeg ikke skal købe nyt Sonos, men det gør det forhåbentligt lidt nemmere at sælge så.
Mvh Maria
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2021 kl. 13:54
Har sendt besked :-)
Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu