recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos uden DR netradio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos uden DR netradio?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fed1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Marts-2008
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fed1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos uden DR netradio?
    Sendt: 27-September-2012 kl. 21:41
Hej. Jeg har netop fået sat mit sonos til. Men når jeg tilføjer div DR netstationer, får jeg en besked på dansk/engelsk om at man skal besøge deres hjemmeside for at høre f.eks P6. Det er igennem den medfølgende TuneIn "app". Men jeg har Tune In Pro på Iphone/iPad og det virker helt fint. Jeg har snuset rundt i gamle beskeder herinde og der er en der nævner VPN som evt problem? Jeg har Unblock-US til netflix, men som sagt virker den alm TuneIn app jo fint. Forslag? Mvh Ivan
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 21:46
Jeg bruger selv UnblockUS men har ingen problemer med DR's programmer på den. Men jeg bruger ikke TuneIn. Jeg finder dem bare direkte under radio.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af fed1 fed1 skrev:

Hej. Jeg har netop fået sat mit sonos til. Men når jeg tilføjer div DR netstationer, får jeg en besked på dansk/engelsk om at man skal besøge deres hjemmeside for at høre f.eks P6. Det er igennem den medfølgende TuneIn "app". Men jeg har Tune In Pro på Iphone/iPad og det virker helt fint. Jeg har snuset rundt i gamle beskeder herinde og der er en der nævner VPN som evt problem? Jeg har Unblock-US til netflix, men som sagt virker den alm TuneIn app jo fint. Forslag? Mvh Ivan


Min Sonos siger det samme her til aften, når jeg prøver DR's programmer. Det virkede fint i går, så et eller andet er der sket.
Til top
fed1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Marts-2008
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fed1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:09
Og det et det samme med Pro app'en på Iphone her til aften :-(
Til top
fed1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Marts-2008
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fed1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:11
@Nagash, hvordan det? "Radio" menu punktet hos mig er et Tune In logo.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:13
Nået kunne tyde på, at man bare skal ind og finde dem igen og slette de gamle først. Det virker hos mig igen. 
Til top
fed1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Marts-2008
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fed1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:34
Ja, samme her. Det var vist bare et glitch der faldt sammen med at jeg skulle sætte mit system op :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af fed1 fed1 skrev:

@Nagash, hvordan det? "Radio" menu punktet hos mig er et Tune In logo.


Hmm.. Jeg skal være ærlig og sige, at jeg aldrig har tænkt over det, men du har sikkert ret. Men det kunne nu lyde til, at DR har rodet med deres serveradresser her til aften, siden alle har haft problemer.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 06:10
Hører fin net radio fra DR. Med sonon. Også lige nu.

Bruger google dns server.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu