recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos udfald i bas?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos udfald i bas?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos udfald i bas?
    Sendt: 09-August-2011 kl. 09:14
Jeg har opdaget et problem med min S5 her til morgen.
Bassen falder ud periodisk...Cry

Jeg har ikke observeret problemet før jeg opdaterede softwaren, så jeg krydser da fingre for at det er et problem der kan løses SW, men jeg frygter da et HW problem - boksen skal nemlig til England....

Er der nogen der har set et lign. problem?
Jeg kigger selv videre på sagen senere i dag, men ville lige vide om der var nogen der havde prøvet noget lignede.

Hilsen Thomas
Til top
Morten72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2006
Sted: Store Heddinge
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten72 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 15:41
Hej

Jeg har faktisk også oplevet det samme, dog er det et stykke tid siden sidst.

55LA667V | Pioneer VSX-2021 |3 x Sonos Play:5 - Connect | PCH-A300 | VU+ Duo2
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 08:18
OK - det er da "rart" at høre, at jeg ikke er den eneste.
Jeg har ikke lige observeret problemet igen, men nu bruger jeg også mest S5 i køkkenet.....Smile

Var din oplevelse at det også skete før opdateringen af SW?

Hilsen Thomas
Til top
Morten72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2006
Sted: Store Heddinge
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten72 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2011 kl. 23:17
Ja det vil jeg mene..
55LA667V | Pioneer VSX-2021 |3 x Sonos Play:5 - Connect | PCH-A300 | VU+ Duo2
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 10:52
Hmm - kigged lidt på sonusforum: http://forums.sonos.com/index.php, og der er jo en mulighed for at oprette en sag og derefter indsende en datafil, når man oplever fejlen.

Jeg kigger lidt på det
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:02
Hej.
Jeg købte en play:5 for en måned siden og jeg oplever også at der er udfald på bassen. Nogle gange lyder den som en lille dårlig transistorradio. Har I andre stadig problemer med jeres eller hvordan løste I det?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 14:16
Der er lige kommet ny opdatering som retter en fej i bassen på PLAY:5. Sådan ser min ud nu:

PLAY:5: Køkken

Serienummer: 00-0E-58-52-26-FA:G

Softwareversion: 3.6 (udgave 16548010a)

Hardwareversion: 1.16.4.1-2

Så tjek at du har den nyeste version.

Redigeret af Brixen - 16-December-2011 kl. 14:23
Venlig hilsen
KB
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 14:55
Mange tak for det. Nu har jeg opdateret min play:5 og har ikke oplevet udfald i bassen endnu.
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 16:45
....men det har jeg så nu. Der er ikke andet for at jeg må en tur ned til Bilka med den. Unhappy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu