|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() Sendt: 03-Marts-2009 kl. 09:34 |
Så fik jeg brugt mine surt opsparede skillinger til et Sonos, bestående af en soundbridge og en Zoneplayer ZP90.
Men mit første indtryk er at "far er ikke sur, far er skuffet" Meget endda. Enten skyldes det min uvidenhed, eller også har det bare nogle mangler, som jeg ikke kan leve med.
Så nu har jeg lige et par spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
![]() Ha en god dag allesammen. |
|
![]() |
|
phcphc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Mht. covers, så har jeg kaldt alle mine jpegs for folder.jpg og så vises de fint.
MEN, jeg synes at observere, at den ikke viser et cover, hvis billedet er større en 250-300kb. Måske er det der din fejl ligger. Hastigheden tror jeg ikke ændres væsentligt over netværk uanset NAS type. Jeg tror ikke du kan se antal numre i Sonos softwaren, men hvad med højreklik + properties på den folder du har filerne i ? Når du begynder at adde flere zoner garanterer jeg du bliver gald for sonos fremfor squeeze. Det er netop det synkroniserede lydtæppe fra 5 zoner i hele huset og haven der er Sonos´stærke side. Mvh Peter |
|
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off. 8,4 millioner tracks på controlleren. |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Det eneste jeg kan nikke delvist genkendende til fra din beskrivelse er hastigheden på covers. Det ville være rart hvis de blev displayed instantly, men "en krig" er måske lige overdrevet nok. Jeg tror min ventetid er 1/5-1/2 sekund. For at opridse:
/Iver
|
|
/Iver
Pana TH-42PZ80, Pana TH-37PX70 Core i7 920, 6GB DDR3, 2xHD3870 xFire, 2x1TB F1 SpinPoint VMC, 2xDMA2200 Sonos 4xZP120, 1xZP90, 1xZoneBridge (ZB?), 1xCR100, 1xiPod Touch (still expanding) |
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
ang. cover har jeg ikke noget problem. men mine bileder er heller ikke større end 60 til 150 kb og så i 1024 x768 du skal muligis resize dine billeder. jeg bruger selv mediamonkey til at redigere min musik og ligge billeder på det funker rigtigt fint håber det var svar nok. |
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
Jeg bruger primært min iTouch som controller. Er enig i at skærmen ikke helt er stor nok, søger tit via "folders" og kan mange gange kun se kunstner. Andre har gjort brokket sig: http://forums.sonos.com/showthread.php?t=13176 Bruger "Tag & Rename" til tagging af mine filer. Meget brugervenligt. Har ikke brugt det til noget, men har da under tracks prøvet at tilføje "all tracks". Virkede fint nok, havde 20.000+ i kø. Tunebite er suverænt ja, bruger det til mine TDC Play downloads. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |