|
Sonos - WiMP vs. Spotify |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne godt lige tænke mig at høre nogle som har android og sonos setup, for har ikke købt min sonos endnu, men det kommer. Så vil da godt være lidt på forhånd om jeg skulle skifte tabben ud med en iiipad
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Jeg har kun prøvet med Wimp, og det virker ok. Tag en prøvemåned med dem begge to. Og check også om de begge har din musik. Jeg var ude for at kunne se den nye med Coldplay; men der var ikke adgang til at spille musiken. Jeg har kun Sonos / Apple enheder pt. Men jeg har prøvet Sonos app'en på min tidligere HTC telefon, Det virkede helt fint. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
okay og du er glad for dit sonos/android setup?? så vil jeg fise ned i hifi klubben og skaffe mig en sonos :)
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Meget glad endda. Har 2 stk. Play5, 1 stk. Connect og en Bridge... |
|
![]() |
|
lækkert :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |