recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - WiMP vs. Spotify
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - WiMP vs. Spotify

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 06:45
kunne godt lige tænke mig at høre nogle som har android og sonos setup, for har ikke købt min sonos endnu, men det kommer. Så vil da godt være lidt på forhånd om jeg skulle skifte tabben ud med en iiipad
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

htpcdude og hansie, har i android enheder?? og hvad vil i sige er nemmest af wimp eller spotify, mht app´en som findes. Altså at finde rundt i den og lave playlister osv.<div id="isChromeWebToolbarDiv" style="display:none">

Jeg har kun prøvet med Wimp, og det virker ok.

Tag en prøvemåned med dem begge to.

Og check også om de begge har din musik. Jeg var ude for at kunne se den nye med Coldplay; men der var ikke adgang til at spille musiken.

Jeg har kun Sonos / Apple enheder pt. Men jeg har prøvet Sonos app'en på min tidligere HTC telefon, Det virkede helt fint.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 01:00
okay og du er glad for dit sonos/android setup?? så vil jeg fise ned i hifi klubben og skaffe mig en sonos :)
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 06:25
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

okay og du er glad for dit sonos/android setup?? så vil jeg fise ned i hifi klubben og skaffe mig en sonos :)<div id="isChromeWebToolbarDiv" style="display:none">

Meget glad endda.

Har 2 stk. Play5, 1 stk. Connect og en Bridge...

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 08:28
lækkert :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu