recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
listesko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér listesko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos
    Sendt: 15-August-2020 kl. 17:46
Jeg har et spørgsmål om musik på Sonos.
Jeg har Google Play Music, med købte numre/album og mange uploads fra PC som jeg lytter til.

Ved overførsel til You Tube Music kan jeg kun få adgang som Premium medlem, som koster penge. Er der måder hvorpå jeg kan tilgå de numre/albums jeg har købt og eller skal det hele dovnloades til PC og afspilles fra PC.ConfusedConfused

listesko

Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 18:31
Koster Google Play Music ikke også penge ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
listesko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér listesko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 18:36
Google Play Music koster, men de albums jeg har købt og de mange MP3 numre man kunne uploade, har jeg frit kunne afspille uden at abonnere. 

listesko
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 19:07
må jeg anbefale at læse denne artikel igennem?



Redigeret af claus_jac - 15-August-2020 kl. 19:09
Til top
listesko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér listesko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 17:59
Tak til Claus_jac for svaet.  Smile

listesko
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 07:03
Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 
Indien er endnu billigere. 18kr for YouTube Premium Family :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 
Indien er endnu billigere. 18kr for YouTube Premium Family :-)

Hvordan gør man konkret med betaling?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 
Indien er endnu billigere. 18kr for YouTube Premium Family :-)

Hvordan gør man konkret med betaling?

Ja kom med den opskrift ;-)

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 
Indien er endnu billigere. 18kr for YouTube Premium Family :-)

Hvordan gør man konkret med betaling?

Ja kom med den opskrift ;-)

dette tricks virker også på Netflix. Er der andre services det virker på ?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Lav et Youtube premium abonnement i Rusland, så giver du næsten mindre end en cola om måneden for både youtube og YT music. Og Google music, så længe det lever. Fx koster Youtube Premium Family, altså den største pakke pt 25 kr. Så hvis du ikke har brug for family, jamen, så er den jo bare endnu billigere :) 

Indien er endnu billigere. 18kr for YouTube Premium Family :-)


Hvordan gør man konkret med betaling?


Ja kom med den opskrift ;-)

dette tricks virker også på Netflix. Er der andre services det virker på ?

Hvilken trick ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2020 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Hvilken trick ?

Google fx. opret youtube premium i indien. Du skal bruge en VPN, men der vil typisk være en prøveperiode, så det burde ikke koste noget.


Redigeret af Brian E - 18-August-2020 kl. 09:36
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu