|
|
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Forfatter | |
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:37 |
Nogen der er interesseret i noget sonos.
Skal selv have noget, og har fået gode priser, men vil godt lige have nogen flere med, for at give prisen det sidste nyk nedaf. Bor i Vejen, 25 km vest for Kolding. |
|
![]() |
|
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Hejsa
Jeg kunne godt være interesseret. Der må også være nogle andre, der er friske på dette.
Hvad er gode priser? :)
Kasper
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
Er ogsp klar hvis det er...
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
bu250, for 6.100,-
S5 for 2.500,- Men hvordan gør vi med betaling, kan jeg få jeres oplysninger hvad i skal bruge etc. og så aftaler vi bindende tilmelding og penge forud, eller noget, så får i også alle oplysninger om mig. mvh eichmeier |
|
![]() |
|
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Interessant - er det fra en dansk forhandler?
|
|
![]() |
|
![]() |
nej, UK
|
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Kunne måske også være interesseret
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
Måske jeg også. - let me know more
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
der er ikke så meget at sige ca. 6200 for en BU250 med DK stik
Hvordan gør vi smartest med betaling ? |
|
![]() |
|
bering ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg er med på et "Bu250 Bundle".
Jeg vil forslå at vi kontakter SonosShop.com og ber dem om at komme med et tilbud....
Hvis de er friske på det, så kan vi foretage handlen individuelt med dem og ved oprettelse at handlen kan der indtastes en "Discount Code", som gir den aftalte rabat.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, tager du hånd om det, jeg er klar på en BU250, en BR100 og en S5
|
|
![]() |
|
bering ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Yep - jeg laver en "forsigtig" forespørgelse, men det ville være rart at vi var lidt flere på banen og hvad man kunne ønske sig!!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |