|
Sons of anarchy Blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Øh, ja, men hvis nu serien slet ikke findes på Blu-ray med dansk tekst... |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
||
Det kræver altså bare noget øvelse. Er det ikke bedre at gøre en indsats, så man kan få ALLE sine serier på Blu-ray, og endda slippe billigere, når de ikke skal købes i Danmark? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Jamen, det er jo derfor, at jeg har købt den på dvd. Jeg har det nu altså sådan, at jeg foretrækker, at få DK tekst på. Og så er det bare sådan.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Synes personligt det er omvendt. Jeg bliver så frustreret når jeg ser de dårlige danske undertekster at jeg tænker mere over hvad der skulle have stået i stedet for at følge med i handlingen.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis i er så dygtige, hvad så med at få et job, med at oversætte?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Det er dårligt betalt, men jeg tror ikke du får dem der har sådanne jobs til bare at sige dem op, ved at beskylde dem for at gøre arbejdet dårligt. |
|||
![]() |
|||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
||
Ja, og min far er stærkere end din far.... Er man automatisk diskvalificeret for at kunne kritisere, såfremt man ikke kan gøre jobbet bedre selv? Det er da den værste gang ævl. Personligt sætter jeg kun engelske tekster på. Synes alt for meget går tabt i dårlige danske oversættelser, og jeg kan bestemt ikke gøre det bedre selv. Redigeret af tobywan - 08-November-2012 kl. 14:26 |
|||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Det er da dig som ævler. De kan jo gøre det bedre, så derfor var det jo godt hvis de kunne få jobbet. Så prøv at læse, inden du kommenterer.
Jeg er bare træt af, at hver gang man skriver lidt om Danske tekster, så kommer der en flok og siger, at man bare kan lytte, eller bruge de engelske tekster. Hvis jeg gerne vil have de danske tekster, så lad dog mig om det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ellers ikke før oplevet at folk kommer og siger til dig at du kan bruge de engelske tekster. I hvert fald er det sket meget, meget få gange.
Du og andre snakker derimod MEGET ofte om hvorvidt der er danske tekster på den og den udgivelse, uden at nogen blander sig. Engang synes det at være standard-spørgsmålet der fulgte med hver eneste tråd eller indlæg om en ny udgivelse: "Er der dansk tekst". Det synes at være gået lidt i sig selv, muligvis fordi folk lærer hvor man kan finde ud af den slags selv. Redigeret af Naiera - 08-November-2012 kl. 14:39 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |