recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 19"  KDL19S5700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 19" KDL19S5700

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bhrihr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2009
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 19" KDL19S5700
    Sendt: 22-November-2009 kl. 22:30
Jeg har fredag købt denne nye Sony 19", men er meget skuffet over billedkvaliteten. Billedet er blegt i huden, og mange scener er for mørke. Jeg har sammenlignet med et andet Sony 32" S3000 som med samme antennesignal giver super billeder.
Det har ikke været muligt at justere farverne nok, så det bliver hæderligt.
Signalstyrken på 19" viser lavt eller mellem, selvom andre Sony TV viser høj på samme antenne?
Selvom TV'et er en nyproduceret model er det kun BRAVIA2, men med mpeg4. Jeg har 3 32" Sony i forvejen, som alle har gode farver og ingen problemer med mørke scener.
Til top
bhrihr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2009
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 21:16
Jeg har idag returneret Sony'en, og kunne se at et tilsvarende TV i butikken viste ligeså dårligt et billede. Ekspedienten sagde at han heller ikke var vild med "S"-serien.

Har idag købt et Samsung 19LE541 som giver et godt billede. Lyden er dog knap så god som i Sony'en, men dog brugbar.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu