|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 26-Juni-2008 kl. 13:15 |
|
Er der nogen der ved noget om de nye receiver fra sony, jeg har selv de nye model navne og hvornår de kommer til USA
Redigeret af McNiklas - 28-Juni-2008 kl. 09:34 |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
|
Cool. Har lige været ind og kigge på DA2400ES specs. Lige hvad jeg har brug for, til at erstatte min aldrende DE475. Den glæder jeg mig godt nok til at høre/se. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Hvor har du set dem |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Så er der kommet nogel link til et par billeder |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
|
Interessant koncept med 2 fjernbetjeninger. Om den lille skriver de i manualen: Sub remote commander. Link til Billede Det ligner en lille hverdags fjernbetjening og et stort uhyre til at indstille recieveren med.
Redigeret af Jwin - 27-Juni-2008 kl. 14:05 |
||
![]() |
||
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Det er smart men bestemt ikke noget nyt, min gamle Harman Kardon AVR4500 havde også 2 fjernbetjeninger med. Og det var dejligt så længe den lille virkede :) |
||
![]() |
||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|
Er de alle med s-master pro digital forstærkning??
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |