|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 18-Januar-2010 kl. 10:37 |
Hej med jer
Jeg er selv tilhænger af plasma som primært tv (men det kan jo måske med tiden ændres, hvilket bliver spændende at se, tror det dog ikke, men man ved aldrig). Må indrømme at de nye Sony modeller lyder yderst attraktive og ser ud til at komme i et nogenlunde normalt prisleje? Hvad synes I? http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1263547795 Redigeret af Strange - 18-Januar-2010 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
håber de laver en test af deres topmodel for synes selv deres x4500 model var et rigtig godt bud på en god lcd skærm.
deres topmodel har fået et andet local dimming system prisen er dog ukendt endnu, men den kommer nok noget over de 20k fra start Men deres b&O design er så ikke lige min kop te. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hvilken model tænker du på?
Over 20.000.... For hvilken størrelse tror du? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Cinematic HX900 modellen og en 46 tommer. Det er afløser for deres x4500 model det bliver den model man skal gå efter, hvis man går meget op i billedekvalitet. det lægger sony heller ikke skjul på. Redigeret af xcardman - 18-Januar-2010 kl. 11:09 |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Jeg synes 24K for et mid range 60" er for dyrt.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jeg syntes 24k for et hvilket som helst TV er for dyrt. Især når udviklingen går så hurtigt som den gør.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det kostede Pioneers sidste tv som minimum også og det holder da stadigvæk. Jeg tror dog ikke vi kommer til at se det samme ske igen. :)
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Ja okay - Det holder stadig - Enig. MEN - Hvis man vil med på 3D vognen er det jo forældet. Og så er 24k mange penge. Hvis man er ligeglad med 3D er det jo hip som hap.. ![]() |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
![]() |
Men tænk hvis jeg havde givet 18000 for et samsung 855 fremfor 20 k for min pio 500M.
Det havde været en rigtig bedt
Kender en som bruger cirka 50000 kr på jagt(ikke piger) hvert år og de kommer aldrig igen.
så når man ser det som en hobby, kan man bedre forsvar det.
Hvis jeg kun så lidt serier og tv avisen, havde jeg købt en 42x10y til 4000 kr i el giganten.
nyt udstyr har altid været noget dyre i starten, mener en 500M kostede 28000 kr da den kom frem i sep 2008 Redigeret af xcardman - 19-Januar-2010 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
evigglad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hejsa
Jeg har selv set mig varm på det nye 40HX700 tv kan virkelig godt lide det nye design. Men kunne se på nettet at priserne stille og rolig er ved at komme på. Pixmania har den til lige over 10k. http://www.pixmania.com/dk/dk/4657942/art/sony/lcd-fjernsyn-kdl-40hx700.html Men kigger jeg på Komplett i Ireland http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=579749&view=links liger prisen kun på 1057 Euro. Vilket er meget mere interessant prisleje :-) Hvordan kan det egentlig være der er så stor forskel på dette? troede Komplett ligger primært i Norge så kan da ikke være længe inden der på Komplett.dk må være samme pris :-) Og nåe ja er det noget som i kan anbefale LCD ved at HX800 er LCD. tror dog ikke lige 3D kommer i et prisleje jeg har råd til i starten. ![]() Håber der er nogen som måske har en mening til ovenstående. |
|
![]() |
|
Weje ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej...!!
Den vejledende pris i dk ligger på ca. 10.000kr.
Men, vi kommer til at sælge den til ca 8499,-
Ser umildbart ud til at blive et riiiigtig fedt tv!!
Mikkel W
Grenaa.photocare.dk
|
|
![]() |
|
Pio Nero ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 23 |
![]() |
I Norge kan den nu bestilles for NOK 9096.00.
Denne modellen frister meget, men er der ikke meget dårlig insynsvinkel på Sony TV`er.
Jeg vil kalle dem "ego-TV" etter å ha lest flere tester.
MVH
Pio Nero
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |