|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 15:56 |
Hej Er der nogen der ved hvor jeg skal lede efter denne skærm.Jeg prøvet at lede men kan ikke rigtigt finde den. Jeg skal bruge den i min lille spisestue deraf den lille størelse. carsten |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Som et tillægs spørgsmål vil jeg høre om der er nogen der ved hvor man finder priser på nettet. Nu har jeg både tjekket SONY center og alle mulige sider på google men jeg kan ikke finde en desideret prisliste over deres tv. Sagen er at jeg står overfor at skulle købe et 46w5500 og et 26v5500 men det sidste kan jeg ikke finde nogen steder. Håber nogen kan hjælpe med dette. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej
Det lader ikke til, at Sony 26V5500 eksisterer, hverken på Sony.dk tv-oversigt eller ved at google lokalt i den nærmeste omegn af DK. Men der findes en Sony 26V4500 udgave på Sony.dk. Og denne serie er faktisk også ok. På fx Pricerunner.dk Sony W5500 serien kan du se, hvad priserne er på nettet. Så har du lidt at sammenligne med, når du tager en tur rundt i butikkerne. Måske er der mulighed for en bedre handel. Og var det ikke for din fastsatte tv-størrelse i spisestuen, kan du få den nyere W5500-serie i 32" til omtrent samme pris som 26V4500. Ca. 300 kr. i forskel, så måske kan du finde plads til den på væggen alligevel? ![]() Mvh. Jørgensen Edit: Kom lige i tanke om denne tråd med diverse søgemaskiner. Den kan nok hjælpe dig videre. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49800&PN=1 Redigeret af Jørgensen - 06-Oktober-2009 kl. 22:35 |
|
![]() |
|
![]() |
Jørgensen Tak for hjælpen men en 32"bliver for voldsom i min stue.Tror jeg nok Det er ikke de 300-kr. der skal afgøre det og min kone siger også at vi lige så godt kan købe 32"er da det ikke koster ret meget mere men jeg er bange for det bliver for stort i rummet som er 10 kvt.mtr. Jeg tror lige jeg tænker over dette da skærmen jo kryber hurtigt efter et par måneder. carsten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |