recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 26T3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 26T3000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NicolaiWinch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 26T3000
    Sendt: 26-August-2007 kl. 20:37

Hej

Jeg har netop (på justbuyit.dk) bestilt et Sony 26T3000, men fået at vide at det først kommer 30.sep.

kan det betale sig at vente? eller er der et af de andre der er ligeså gode?

Jeg valgte det egentlig ud fra følgende kriterier

det skal være 26"
Det skal være et Sony (de er de pæneste, syntes jeg)
Meger gerne med digital tuner (har kun mulighed for alm. antenne)

ud over det har jeg også et hjemmebygget media center jeg gerne vil have tilsluttet. (Det har dog endnu ikke digital tuner, men det kan jeg vel bare sætte i?)

Jeg kan sgu ikke rigtigt gennemskue hvad forskellene er på de forskellige serier fra Sony?

mvh

Nicolai

Til top
mejersken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af NicolaiWinch NicolaiWinch skrev:

Hej

Jeg har netop (på justbuyit.dk) bestilt et Sony 26T3000, men fået at vide at det først kommer 30.sep.

kan det betale sig at vente? eller er der et af de andre der er ligeså gode?

Jeg kan sgu ikke rigtigt gennemskue hvad forskellene er på de forskellige serier fra Sony?

Hej

Jeg snakkede med Sony store i lyngby i sidste uge, og da havde de allererde solgt 2 stk. 26T3000. Så de bliver solgt på nuværende tidspunkt

Ekspedienten mente at T lagde mellem S og D på kvalitets skalaen, så det burde være et ok billede

Jeg ville helt klart vælge T3000, fremfor en S eller U/P 2000

Redigeret af mejersken - 27-August-2007 kl. 11:03
Til top
NicolaiWinch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 15:14

Hey

Ja unskyld jeg ikke harfået svaret.

Jeg har fået mit TV. bestilte det et andet sted uden problemer.

Og det er sgu' Top Dollar syntes jeg.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 21:30

På TDC og Stofa, vil der ikke blive mindre Digitalt TV tværtimod, man vil med rimelig sansynlighed lukke for flere og flere Analoge kanaler, således, at der også kan blive plads til et antal HD kanaler. DTT vil IKKE dø, men MPEG2 vil. Det vil på DTT være plads til en 25 - 30 kanaler når det er fuldt udbygget.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 22:04

Der vil i hvert fald, kunne fås CA moduler der kan omsætte MPEG4.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
QuaZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juni-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Det der irriterer mig lidt er at købe et TV som har en DVB-C tuner som jeg ikke kan bruge om 2 år. Jeg ved ikke hvad TDC har tænkt sig efter 2009 men jeg tvivler på at tuneren i sony TV'et kan firmware opdateres til at kunne klare Mpeg4. Det mente Sonymanden nu at det kunne!?

Med en PCMCIA indgang kan du vel sagtens firmware opdatere tv'et :) og der bliver vel også lavet et modul der kan decode mpeg4 ..

Tror ikke det er nødvendigt at gå op i W og X3000 for at få "HD tv-tuneren" .. men det er jo heller ikke umuligt Sony vælger at fastholde muligheden for kabel tv og HD til W og X lidt tid endnu ..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu