|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Buskov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2007 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 28-Juli-2007 kl. 13:58 |
Jeg faldt her den anden dag over vældige tilbud Elgigantum kører her i næste uge med et Sony KDL32U2000, til unden en 5000-lap... Da jeg er én af de fattige studerende, kan jeg ikke ofre såå meget igen på et fjernsyn, så jeg overvejer det da... Men vil da lige se det først. Jeg har jo også hørt nogen af jer herinde, advare mod den "billige" serie hos Sony. Jeg var så lige inde på Fonas hjemmeside, hvor jeg ser de sælger et Sony KDL32P2530 M. DVB-T til 5500 kr, uden nogen tegn på tilbud eller noget... Efter hvad jeg kan se, er denne skærm generelt noget dyrer, og på Hifi-priser ligger den på 7200+ kr... Er dette ikke en noget bedre skærm? Har også overvejet de nye Philips der ligger deromkring de 6000 kr. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
U'eren er altså ikke noget at skrive hjem om...
![]() Kig evt. efter gode Toshibatilbud på 32c3000p, som mange berømmer som et godt tv. Der er vist flere poster om emnet herinde.. Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Oki, ja, jeg har også lagt U'eren på hylden... Men SONY KDL32P2530 M. DVB-T - modellen, virker stadig rimeligt fristende på mig... Jeg var lige i Fona i dag og se den. Det er en model de har sat ned, fordi de ikke havde nok af en Samsung de havde på tilbud... Synes da det ser ud til at være et ok TV til de penge... Men hvad er forskellen på "kontrast på skærmen" og "Dynamisk kontrast"? Synes ikke jeg har set andre TV hvor det er delt op sådan... |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
"Men hvad er forskellen på "kontrast på skærmen" og "Dynamisk kontrast"?" Hej! Spørg SAMSUNG.....vi er mange som undrer os. Det er udelukkende for at få nogle "flotte tal" på papiret. Glem ALT om disse opgivelser i det hele taget,de siger absolut INTET om kvaliteten-bedøm istedet billedet uden hensyntagen til disse opgivelser,og vælg det du synes bedst om Jeg fatter ikke helt hvorfor mange har SÅ svært ved at tro på deres egen dømmekraft-men hele tiden skal læne sig op af disse oppustede data. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Point taken... :-) Tallene ser jo oprigtigt så flotte ud når man ser dem der! Men det er jo en selv man skal gå du fra, helt klart... Jeg smutter en tur i Fona i morgen igen, og tager en kigger mere! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |