recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 32" R og W serie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony 32" R og W serie

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3848
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 32" R og W serie
    Sendt: 20-August-2015 kl. 22:15
Hvad er forskellen på Sony's R og W serie ?
Er på udkik efter en 32" til soveværelset, og ville i grunden have købt et W705C i Bilka (2.499,-) men det er totalt udsolgt. I Horsens havde de ikke andre Sony i 32" i butikken, men på deres hjemmeside kan jeg se at de har et 32R503C stående. Men er W serien ikke bedre ?

Eller er det andre alternativer nu når man ikke ønsker et Samsung ?

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2015 kl. 23:10
Tor du handle med Bilka - når du kan risikere at de skider på dig, hvis der skulle opstå problemer?

M.v.h.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 07:15
Ligesom Hifiklubben og elgiganten?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 10:41
Netop!

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 12:56
Hvor skal man så købe?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 12:56
Af steder som med garanti reparerer ved tordenfluer?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvad er forskellen på Sony's R og W serie ?
Er på udkik efter en 32" til soveværelset, og ville i grunden have købt et W705C i Bilka (2.499,-) men det er totalt udsolgt. I Horsens havde de ikke andre Sony i 32" i butikken, men på deres hjemmeside kan jeg se at de har et 32R503C stående. Men er W serien ikke bedre ?

Eller er det andre alternativer nu når man ikke ønsker et Samsung ?

W serien er Sonys bedste bud til mindre skærme med W7 (eller W705) som topmodel.

R serien er det mest basale Sony tilbyder indenfor tv. Personligt ville jeg nok ikke købe en model fra R serien, men hag og besmag.

Bemærk for øvrigt, at mange, hvis ikkede fleste, Sony tv i dag (desværre) ikke har VESA monteringshuller. Man er altså henvist til at bruge den medfølgende fod, som dobler op som beslag.

Kunne du egentlig ikke bare bestille KDL-32W705, da du var i butikken? Når den er på tilbud, som den var i denne uge, så kan Bilka ikke bare sige "udsolgt". Særligt ikke, når man end ikke kan købe den via deres web shop. Det giver det hele en bismag af falsk reklame.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:12
Jeg kan ikke bestille den via deres hjemmeside, og der var ingen butikker der havde den på lager. Så den var totalt udsolgt i Bilka.
Er godt klar over det med VESA - på de gamle modeller skulle man have ekstra lange skruer/afstandstykker til 2 af hullerne (man kan bestille dem -> Servicekit), men på den nye model så det ud som om bagsiden hvor beslaget skulle sidde var plant, men målene til beslaget skal vist være 300 x 200.
Men det kan være jeg skal kikke efter em LG 32lf650v som vist har bedre lyd

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:25
Jeg er udmærket klar over, at du ikke kan bestille den online. Jeg havde selv kig på tv'et som reserve tv. Men i butikken burde man kunne forlange at de skaffer et hjem, når de har kampagne på det på et givet tidspunkt (som altså i denne uge).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 00:48
Faldt lige over det her.

http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/28858/~/wall-mounting---is-my-tv-vesa-compliant%3F

Måske kan det være nyttigt for dig og andre. Jeg synes i al fald, at det er god information, som synes at være svært at finde andre steder.

Redigeret af azrael - 23-August-2015 kl. 00:48
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 12:50
Ift. VESA montering er det ikke et problem. Sony Center sælger gerne (mener de tager en halvtredser for kittet) et par afstandsstykker og tilhørende skruer så det kan monteres med VESA beslag - der er sf. også den officielle dims fra Sony.

W'erne er i min optik et langt bedre køb end R-modellerne. Rammen er også af en bedre/mere lækker kvalitet.

/ Gramkow
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 12:54
Jeg fik bestilt et W705C til tilbudsprisen. De ny modeller bruges standard 300x200 vesa, så der er ikke brug for afstandsstykker. Men hvis man har ældre modeller kan man bestiller dem gratis hos Vogels - hvis man har et Vogels ophæng
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu