recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 32EX402 - Programsortering ikke mulig???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 32EX402 - Programsortering ikke mulig???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
coffee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 32EX402 - Programsortering ikke mulig???
    Sendt: 21-April-2011 kl. 12:23
Hej!

Er der nogen der kan svare mig på om det virkelig kan passe at man ikke selv kan vælge rækkefølgen af kanalerne på Sony 32EX402? I manualen står der et afsnit om programsortering, men det omfatter kun analog tilstand og der er ikke et tilsvarende afsnit i manualen om digital tilstand. Jeg har naturligvis bladret igennem menusystemet, men er ikke stødt på noget. Der findes en "favorit-funktion", men det eneste den kan bruges til er at lave nogle lister over ens favoritter, hvor de favoritter så vil forekomme i samme orden som de er indkodede.
Og et lille tillægsspørgsmål: Er der ikke en "tilbage til foregående sete kanal"-knap (til hurtigskip mellem 2 kanaler).

Mvh
coffee
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu