|
Sony 40" med T2 tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tavruz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2013 kl. 17:47 |
Nogle der ligger inde med sådan en og gerne vil sælge, så kan jeg være interesseret :) Modeller kunne f.eks være EX503 og NX703, de skal bare helst have en T2 tuner. Alternativt kunne jeg leve med med en EX500 model hvis prisen er god. Max 2 år gammel og i flot stand. Har selv en EX500 i 32" som evt. kan indgå i handlen
Update: SØGER IKKE LÆNGERE Redigeret af Tavruz - 29-Juni-2013 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke lige før at det ikke kan svare sig at købe brugt?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det overholder kravene i overskriften, men er dog ikke på niveau med de modeller der nævnes i brødteksten.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Nej ikke de først nævnte modeller men tror godt at det rangerer ret tæt på et EX500.
|
|
![]() |
|
Tavruz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
KDL-40R473 kan bestemt ikke sammenlignes med ovennævnte EX503 og EX703 modeller, eller mit gamle EX500. Var nemlig oprindeligt i Elgiganten for at ville købe det til 2800 kr, men blev slemt skuffet over billedekvaliteten (og for den sags skyld også lyden) i sammenligning med. Sælgeren indrømmede så overraskende at det kun var et 50 Hz, og de der 100 Hz de reklamerer modellen med, slet ikke er scanningsfrekvensen, men åbenbart backlightfrekvensen. Det var jo ikke lige det jeg havde regnet med og læst det som. Sikke noget fusk at både Sony og forretningerne så giver det indtryk at der skulle være tale om en 100Hz fladskærm, det er jo ikke til for almindelige mennesker at gennemskue!
![]() Hvad funktioner angår, er R473 iøvrigt også helt blottet for alt hvad der har med internet/WIFI at gøre, foruden der kun er 2 HDMI modsat 4 på de gamle modeller. Så igen, der er ingen sammenligning med de gamle modeller. Den eneste forskel på EX 500 og EX503 er iøvrigt T2 tuneren, og forskellen på 5 og 7 serien serien er mig bekendt kun LED backlight. Så alt i alt hører de til i samme kvalitetsklasse.
R473 kan altså ikke anbefales, alene pga 50 Hz billedkvaliteten, og et brugt 40" EX500 eksakt magen til mit nuværende 32", er nu købt istedet. Håber så jeg ikke får brug for T2 tuneren senere, som jo er et must med Boxer hvis man vil se HD (lige pt bruger jeg Stofa),
Redigeret af Tavruz - 29-Juni-2013 kl. 12:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |