recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 40 X3000 eller 40 X3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 40 X3000 eller 40 X3500

Besvar Besvar Side  <1 36373839>
Forfatter
Besked
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 09:50

Jeg ka kun sige at jeg er glad for jeg købte gennem LCD.Dk - super service indtil nu og hurtig levering (og jeg var ikke en af dem der kom først i køen  fik det d. 19/11)

Held & lykke

Til top
Corgan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af THXDTS THXDTS skrev:

Hej alle sammen.

Jeg vil lige sige at skærmene kommer ud efter den række folk har betalt deres indskud.

Jeg betalte den 3/11 men der har været folk der har været nede og betale den samme dag eller dagen efter da de fik deres mail den fra sony center 29/10 så de er kommet forest i køen så der er jo logisk.

Så jeg har desværre været for langsom ude.

Men jeg havde håbet at når det er sony egen butikker at de også bedre tilgang til deres egen produkter.

Så gutterne og jeg må vente til at spille XBOX 360 på 46" til vores ugenligt spille aften til næste år.

Ps. The Shadow DK.

Hvordan køre XBOX 360 på din 46" ? Er billede super...

Glædelig jul og godt nytår

Nu er det ikke for at svare for The Shadow DK.... men hos mig ser Xbox360 fantastisk ud på X3500 i 1080p!!  Glæd dig!
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 18:09
Har selv bestemt mig for at købe mit 46X3000 i Sony Center (dyrest, men bedste service!)
Glæder mig til januar  så skulle det meget gerne hænge på min væg...nu får vi at se...

/Rechain
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2007 kl. 08:05
Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal betale et depositum så mange uger før skærmen bliver leveret - det er jo ikke sådan at de brænder inde med skærmene hvis nogen hopper fra, de kan jo ikke skaffe skærme nok
Til top
Ravnborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2007 kl. 20:46

Hold humøret højt!
Det er virkelig værd at vente på!
Jeg betalte mit depositum d. 9/11 som en af de første og fik mit 46x3500 d. 5/12....

Jeg kalibrerede tv'et med udgangspunkt i:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=893076&p age=3

...og med Yousee sidder jeg nu og savler!
DR ogTV2 sender rigtigt flotte billeder og med DiscoveryHD er min dag reddet ;-)

Blæserstøj? Næh! Kun når jeg har slukket helt for lyden kan jeg høre blæseren en lille smule - og KUN når jeg er mindre end 2 meter væk!

SonyCenter Helerup har hele vejen igennem været virkelig profesionelle og givet fremragende service og support!

..og sidst men ikke mindst, en STOOOOOR tak til 'The Shadow DK' for at kick-starte og fuldføre dette fælleskøb!!!

Til top
elfi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Ravnborg Ravnborg skrev:

Hold humøret højt!
Jeg betalte mit depositum d. 9/11 som en af de første og fik mit 46x3500 d. 5/12....

DR ogTV2 sender rigtigt flotte billeder og med DiscoveryHD er min dag reddet ;-)

Blæserstøj? Næh! Kun når jeg har slukket helt for lyden kan jeg høre blæseren en lille smule - og KUN når jeg er mindre end 2 meter væk!

SonyCenter Helerup har hele vejen igennem været virkelig profesionelle og givet fremragende service og support!

..og sidst men ikke mindst, en STOOOOOR tak til 'The Shadow DK' for at kick-starte og fuldføre dette fælleskøb!!!

Det var mærkeligt. Jeg betalte d. 2/11 og har ikke hørt noget som helst endnu fra SC-Hellerup.

Redigeret af elfi - 25-December-2007 kl. 23:05
Til top
THXDTS Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2005
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af elfi elfi skrev:

Oprindeligt skrevet af Ravnborg Ravnborg skrev:

Hold humøret højt!

Det var mærkeligt. Jeg betalte d. 2/11 og har ikke hørt noget som helst endnu fra SC-Hellerup.

Ja det er mærkeligt hvis du har betalt d.2/11 og jeg d.3/11 at man får den leveret d. 5/12 når man har betalt d. 9/11 ?

Nå men hvad fanden... Nu har man ventede så lang tid, så nu skal den nytårs aften bare overståes så man kan få den skærm op på væggen i det nye år

Hygge og Godt Nytår til alle

Til top
THXDTS Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2005
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2008 kl. 16:27

Hej Alle.

Jeg ved ikke om denne tråd er død, men det er fælles købet.

Info til de sidste der mangler at få deres skærm er at det først bliver til marts og det venter jeg ikke på.

Jeg har nu meldt fra og får mit indskyd tilbage, den ny person som har overtaget fælles købet efter Dennis er væk kan godt forstå og er ked af omstændighederne.

Jeg håber bare ikke der er så mange tilbage der står tilbage i samme triste situation som jeg selv

Hvis der er nogen der falder over et godt tilbud på 46" X3500 på nettet må i gerne give mig besked

Lykke til jer der venter til marts.

Hygge her fra

Til top
XipDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Oktober-2007
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2008 kl. 12:50

Jeg har forsøgt at ringe lidt rundt til de forskellige Sony centre og det bedste jeg har hørt fra nogle af dem er tidligt Februar - slutningen af februar. Andre siger flere måneder.

Og den bedste pris jeg har fået på 46X3500 er 26500. 25000 for 46X3000.

Til top
The Shadow DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2007
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af THXDTS THXDTS skrev:

Hej Alle.

Jeg ved ikke om denne tråd er død, men det er fælles købet.

Info til de sidste der mangler at få deres skærm er at det først bliver til marts og det venter jeg ikke på.

Jeg har nu meldt fra og får mit indskyd tilbage, den ny person som har overtaget fælles købet efter Dennis er væk kan godt forstå og er ked af omstændighederne.

Jeg håber bare ikke der er så mange tilbage der står tilbage i samme triste situation som jeg selv

Hvis der er nogen der falder over et godt tilbud på 46" X3500 på nettet må i gerne give mig besked

Lykke til jer der venter til marts.

Hygge her fra

Må indrømme at jeg ikke havde hørt det med at Denis ikke står for fælleskøbet mere ????

Men jeg har heller ikke talt med ham her i det nye år.

Hvad med LCD.DK ?

Har i prøvet at kontakte dem, det er jo stort set samme pris jeg fik forhandlet mig frem til hos dem.

Sony PS3 Slim med 120 GB
Sony Bravia 32D3000
Sony Bravia 46X3500
XBOX 360 ELITE med 120 GB
MEDION MD 8828 med HD og BLUERAY DREV

MVH. The Shadow
Til top
Luske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-August-2007
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2008 kl. 22:47
Hva ligger prisen på sådan en fætter på? Er det muligt at overtage et køb fra en som er sprunget fra?
Til top
DeCasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Oktober-2007
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2008 kl. 15:10

Jeg fik mit 46X3500 fra Sony Center Aalborg, og betalt 24000 med levering og vogel vægbeslag..!

Til top

Besvar Besvar Side  <1 36373839>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu