|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Batphink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 17-August-2007 kl. 16:56 |
Hej jungs, For at gøre en lang historie kort, så har jeg de sidste 8 måneder desperat forsøgt at finde "den rigtige" fladskærm. Jeg endte med en Toshiba 42X3030D, der var rigtig fin, men som ikke imponerede voldsomt med sit sortniveau. Det havde desuden en bule, så det røg retur. Jeg har nu læst mig frem til at Sonys 40D3000 *osse* skulle være et glimrende TV, og koster omtrent det samme som det lidt større Toshiba. Sonyet har desuden noget bedre sortniveau, 24fps og lidt andet tingel-tangel - men er kun 720p, mens Toshibaet er Full HD. Jeg sidder på godt 2.5 meters afstand, så er usikker på om det gør den store forskel. Er der nogen der har erfaringer med de to TV'er, som de ku tænke sig at dele - evt. komme med deres bud på hvilket TV der er det bedste køb - det skal primært bruges til DVD/HDDVD/Blu-Ray og konsol (360). På forhånd tak. Redigeret af Batphink - 17-August-2007 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Batphink Hvis du går så meget op i sortniveauet, så bliver det aldrig rigtig for dine øjne - før du skifter til plasma teknologien. Årsagen er at LCD har bagbelysning, så selve displayet vil altid have en rest af lys over sig, uanset hvor godt de end laver det. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hej Batphink. Jeg er nok mest til at understøtte teorien om at plasma er bedre, men hvis du absolut skal vælge et lcd, synes jeg at Sony's D3000 serie er et rigtigt godt valg. Har set det live og er meget imponeret. Da du har fat i et 40" til et 42" vil jeg mene at full HD er underordnet... Ellers vil jeg anbefale pana 42px70/pv70 eller pio 427 XD som begge kan få's til en yderst favorabel pris i øjeblikket... Men det bedste råd jeg kan gi' dig er at se det live (og husk at se det både med analog, digital og med en dvd/blue-ray afspiller) Redigeret af SirTofting - 18-August-2007 kl. 09:27 |
|
![]() |
|
Batphink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej gutter, Tak for responsen. Jeg har nu bestilt et 40D3000 fra Tyskland til små 11000,-. Har desværre ikke haft mulighed for at se det live (det er helt urimeligt så fesent udvalget af plasma/LCD skærme er i danske butikker...), men har et ret godt billede i hovedet af hvordan Toshiba'et så ud, så hvis Sony'et ikke kan matche eller slå det, så ryger det retur. Så må jeg vente på at 42X3030D'et igen kommer på lager... Endnu engang tak for hjælpen. Mvh. Andreas |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
Hey
Hvor i tyskland køber du det
oakie |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej , Oakie du kan få det til ca samme pris her i dk MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
hvis i kigger ind under fælleskøb, kan i se at der er ved at blive organiseret et fælleskøb af donys D serie |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
ups der skulle have stået sonys D serie
![]() |
|
![]() |
|
marott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
[/QUOTE] hvis i kigger ind under fælleskøb, kan i se at der er ved at blive organiseret et fælleskøb af donys D serie [/QUOTE] Har kigget under fælleskøb, men kan ikke finde noget, kan du linke?? 'M' |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der er ikke noget endnu. Vi er ved at indhente tilbud, og har nok et svar midt i den kommende uge. Men debatten kører her /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |