recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 40v2500 - dårlig til fodbold ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 40v2500 - dårlig til fodbold ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 02:45

Der var ordet

Jeg tror nok jeg chikanerer DR, TDC, Tele- og Konkurrencestyrelsen mere ved skrive her end direkte.   Klientellet som læser det er vel, betydeligt bredere.

Min lykke var BESTEMT gjordt da jeg fandt dette her Forum

Redigeret af moho - 28-Februar-2007 kl. 02:47
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Mulleboy Mulleboy skrev:

Rolig nu - Irevs ego er så stort, fordi han spejler sig i plasma dagen lang

Han har ikke fået burn-in på skærmen, men derimod på hjernen - og det hjælper ikke at køre en burn-in-wash-DVD, for der er renset helt ud i forvejen

He he - joker bare!

Men hvis du nu tænkte dig lidt om, så kunne det jo være, at jeg har set Sony´en med ret gode billeder andetsteds - og derfor undrede mig over, at det var så dårligt hos mig.  Det kunne jo også være, at de andre LCD skærme havde nogle egenskaber, jeg ikke brød mig om - pianolak eller lign.

Tak for dine altid konstruktive ideer - havde slet ikke overvejet andre LCD´ere men købte straks Sony´en da jeg så det....... not!

vh. Morten

Ja-du "joker" bare.....men du er slet ikke sjov-du er bare fræk!

Hvis jeg "tænker mig om"-så undrer det meget MEGET at du så ikke omformulerer din tåbelige overskrift......hvis det  virkelig er sådan at du allerede VED at dit tv er godt...?

Hvorfor i alverden spørger du så om det er dårligt??

Så er det jo bare i stykker-se dog at få det byttet(eller repareret),så det kan blive lige så godt som alle de andre som du har set mage til

Du skulle måske også tilføje i overskriften:"JA svar til spørgsmålet accepteres ikke"-så er du helt sikker på kun at få "konstruktive" svar

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 28-Februar-2007 kl. 07:23
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 08:02
Nå, Morten

Du kan vel også bare konkludere på nuværende tidspunkt, at du skal have tjekket, om din tv-kilde skal gåes efter i sømmene...

Prøv om du kan komme til at modtage et digitalt signal på alm. antenne, så tror jeg, at du vil kunne se på en fodboldkamp uden at blive dårlig .
(Det tør jeg jo kun sige, når nu jeg ved, at du gerne vil have en lcd  - plasmagutterne kan jo nok have ret i, at plasma kan vise kampen endnu bedre)

Men altså, DVB-T er rigtigt godt, så det vil være synd at undlade at prøve det af!

Venligst
Søren
Edit=DVB-T på DR1 TV2 har ikke nogen overvældende kvalitet, desværre.

Redigeret af Breddam - 28-Februar-2007 kl. 12:25
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu