|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
homer simpson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
||
Jeg har selv lige anskaffet mig dette TV og er indtil videre imponeret af hvad man får for pengene. Dets sort niveau er forbavsende godt og hvis man anvender den indbyggede digitale tuner er standard tv ret flot. Det lider lidt af backlight bleeding i standard indstillingerne, men hvis man får skruet lidt på dem forsvinder det næsten helt. Jeg tog udgangspunkt i indstillingerne fra denne test http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1239889891.
DLNA-delen virker rimelig godt, i hvert fald sammen med "PS3 Media Server". |
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
||
Det er ikke samme skærm!! Trådstarter taler om V5500, den anmeldelse du linker til er W5500, som er bedre og væsentlig dyrere. Bortset fra det ville jeg gå efter X10Y, det er formentlig det bedste tv i den prisklasse du kigger... |
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
||
X10Y til en god pris: http://cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p42x10y-4690p.html |
|||
![]() |
|||
homer simpson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
||
Det er jeg godt klar over ![]() Hvor vidt Panasonic X10 er bedre afhænger vel lidt af hvad det skal bruges til og ens stue. Et TV med glasfront kan godt være lidt af en udfordring i en stue med meget lys. |
|||
![]() |
|||
esbye ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Sådan har jeg bare forstået det, mellem linjerne, når folk har snakket om emnet. Men det kan være det har været folk der selv har været til LCD ligesom du er til plasma. :) |
|||
![]() |
|||
esbye ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Tak for tippet :) da jeg ikke selv ved ret meget om fladskærme er sådanne tips og tricks guld værd :) Og det var en v5500 du havde anskaffet dig og ikke w5500? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har jeg snart hørt temmelig mange sværge til den du nævner der :) Kan jeg lokke dig til at opridse de forskelle på de to skærme som gør panasonic'en bedre? Så kan jeg bedre vurdere om det er noget jeg vægter højt :) |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Jeg kan da næsten godt svare for ham... Man kan sagtens få gode LCD tv, men de ligger i en anden prisklasse. Så hvis du finder jordens mest ærlige forhandler, lægger 5000 kr på bordet og siger - "giv mig det bedste tv for pengene" - så sælger han dig en Panasonic X10'er uden at blinke. Spørger du ham så igen hvad du skal smide for at få et lige så godt tv i LCD, så siger han du skal smide 5.000 kr oveni før han vil tale med dig. Man får simpelthen meget mere tv for pengene i den prisklasse. Eneste fordel v5500'eren vil have overfor X10 er at den vil være en smule mere lysstærk i lyse omgivelser. X10 har en blank overflade, så store vinduer i baggrunden kan give meget genspejling. |
|||
![]() |
|||
Larslj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
||
Kan du forklare lidt mere om hvordan du har fået DLNA til at køre med Ps3 Media Server... kan ikke få softwaren til at finde TV´et Redigeret af Larslj - 11-August-2009 kl. 19:14 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for svaret. :) påstår ikke at din historie er løgn. Det hjælper mig bare ikke til at forstå hvorfor panasonic'en er så meget bedre :( |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
X10 har formentlig den bedste billedkvalitet i prisklassen! Det er forklaringen... Her en test på flatpanels: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64402& PN=1&TPN=2 Læs evt. kun konklusionen. X10 får en "top anbefalings award" som betyder at det er "toppen" i prisklassen.. Andre mærker har måske lidt mere lækkert design/lir etc. men på ren billedkvalitet er der generelt enighed om at X10 er bedst til prisen.
|
|||
![]() |
|||
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
||
Hej. En (god) Plasma viser et billed som du kender det fra et CRT (gammeldaws Tv) bare bedre og på en større skærm. Billedet er mere "korrekt" på en Plasma. Du må ikke forveksle "godt" med "korrekt", godt for dig, er det som dine øjne bedst kan lide. Men Plasmaen viser et mere korrekt billed. LCD kan levere fantastiske billeder, de er bare ikke korrekte (naturlige / ægte), mere pangfarver, mere dynamik i billedet, men altså ikke korrekte billeder. Hav også dette med: opdateringstiderne på en LCD, kan være et problem ved sport, man bliver "træt i øjnene / hovedet", det går den rigtige vej vedrørende dette, men det er stadig et problem. Så er du til tju-bang-farvelade: LCD Ville klart vælge den anbefalede Pana. JH |
|||
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |