|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 10-November-2006 kl. 23:00 |
Så har jeg lige modtaget mit nye Sony LCD-tv - det er godt nok lækkert. Andre som har erfaring med modellen mht. til indstillinger osv.
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Indstillingerne kan jeg ikke hjælpe dig med.
Men jeg går meget og kigger på samme model. Alternativt x2000, men udfra hvad jeg kan læse har de stortset samme specs. Så giv gerne en anmeldelse af hvad du synes om tv´et. Noget af det vigtigste(for mig) er jo hvordan alm. tv-udsendelser står på skærmen. Og så vil den stå godt til min ps3 når den engang kommer |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Har lige set, prøvet og samlignet 40X2000 idag, det er bare I forretningen havde de også 46W2000 samt 37PF9731D Samlignet med dem er billedet klart bedre end på 46W2000 og kommer på niveau med 37PF9731D. Særligt på DVB-T er X2000 rigtig god, ses billedet blot 2 meter fra er det fint. På 46W2000 skal man helst 4 meter væk for at billedet er rimelig. Desværre havde de endnu ingen HD 1080P kilder, men blot en DVD med opskalering til 720P via HDMI hvilket dog gav et fint resultat også ved fodbold. Nu skal jeg ud og finde en forhandler der vil sælge det til en pris under 23000. |
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvor har du set både 40" og 46" hilsen agger |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
I Merlin Sønderborg Men bemærk det var 40X2000 og 46W2000 |
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har pt. meget om ørerne - så der går nok lidt inden jeg kan komme med en ordentlig anmeldelse.
|
|
![]() |
|
Landman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hej Magosa. Jeg købte 32V2000 og fabriksindstillingerne stod utrolig dårligt, men ved hjælp af en engelsk anmeldelse har jeg nu fået tunet mit tv, så det står rigtig godt. Link: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61818 PS:Sagem 60 selector er med i dette setup. Venlig hilsen Landman |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |