|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
RSkotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Ok, så fik jeg testet lidt mere.
Det viser sig at fjernsynet fungerer fint uden CAM+kort fra YouSee og ifølge tidligere beskeder fungerer det også fint med Boxer med CAM+kort. Hmm, så skal man droppe de 3 HD kanaler (K5HD,TV2SportHD,TV2FilmHD) man får med CAM+kortet fra YouSee. ![]() |
||
![]() |
||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
|
||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
ja tror også du måske skulle prøve at se om der er andre pcmcia kort der kan levere en mere funktionel ydelse, det kan være en underlig verden af masse af sjove fejl med det forkerte kort.
|
||
![]() |
||
RSkotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Det er et Viaccess CAM. |
||
![]() |
||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Det var producenten jeg tænkte på, det kan f.eks. være Smit eller Maximum.
Smit er det mærke som Yousee sælger til deres kunder, jeg har selv haft problemer med Maximum som de sælger hos Expert.
Redigeret af ipk - 09-Januar-2010 kl. 11:45 |
||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der står intet på modulet, der er bare et stort Viaccess klistermærke på fronten og bagpå står der bare Viaccess CAM og et serienummer HHFB81105654. Det er købt sammen med fjernsynet i Sony Center Hellerup.
Her er et billede: http://www.alibaba.com/product-free/101369977/Viaccess_CAM_Module.html Redigeret af RSkotte - 09-Januar-2010 kl. 12:20 |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Man kan vel sige at YouSee digital kable tv og Sony tv er no go
![]() |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Det var dog en voldsom overreaktion, efter min mening.
![]() |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det må man vist nok sige. Som ejer af et Sony tv har tværtimod haft den glæde, at man ikke skal ud i at anvende mærkelige landekoder og underlige menuvalg for at aktivere DVB-C og at sortering af kanaler er lige ud af landevejen. Nye kanaler dukker også automatisk op uden at man skal foretage fornyet søgning og de kanaler, man allerede har lagt på plads, bliver liggende hvor man har lagt dem. At dømme efter antallet af indlæg i diverse fora, så er Sony klart blandt de fabrikater, der giver færrest problemer hvad angår både antenne- og kabelbaseret digitalt tv. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
![]() |
|
Skrev til Sony Support og sagde det lød som en dårlig undskyldning. Fik dette svar tilbage:
Vi har fåedt infromation fra teknikerne at siden de har gjort en firmware som honteter EPG infromation fra en braker channel(infromtions kanal i nettet) så ska det fungere på denne måde. Så det er ingen fejl, dessverre. Vi på supporten troede også det var en fejl i starten men det va det ikke. Redigeret af RSkotte - 11-Januar-2010 kl. 18:04 |
||
![]() |
||
Jepser ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Hm.. Øv. Jeg har samme problem :(
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg løst mit problem med EPG guiden som har drillet siden januar måned. Problemet eksisterede både på 1.600 og 1.700 firmware hvis man indkodede alle programmer istedet for gratis programmer på kabel-tv (det var ligegyldigt om man havde CAM modul i eller ej).
Jeg tog kontakt til Sony Center Hellerup hvor jeg har købt TV'et, deres tekniker lagde en ny firmware på som skulle udkomme officielt om nogle uger i forbindelse med nogle stofanet problemer. Der er 2 muligheder. Enten fixer den næste firmware problemet med EPG eller også er det fordi mit TV nu blev opdateret via service porten istedet for en USB opdatering, det var teknikeren ikke helt sikker på. Opdatering via serviceporten er muligvis lidt mere grundig end en USB opdatering. Jeg er glad nu ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |