|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The Shadow DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 18:13 |
Hvordan får jeg min fjernbetjening til mit Sony Bravia 46X3500 til at virke på en PS3 Slim ?? Jeg bruger HDMI kabel. Har prøvet at programere min fjernbetjening som der står i manualen til fjernsynet. Men kan simpelthen ikke få fjernbetjeningen til at virke på PS3 Slimén |
|
Sony PS3 Slim med 120 GB
Sony Bravia 32D3000 Sony Bravia 46X3500 XBOX 360 ELITE med 120 GB MEDION MD 8828 med HD og BLUERAY DREV MVH. The Shadow |
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
The Shadow:
Vi er ikke så glade for "cross-posts", så jeg sletter denne tråd. Andre: I kan svare i denne tråd: SONY 46X3500 fjernbetjening og PS3 SLIM ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |