|
Sony 5.1 færdig anlæg, godt.. eller skrot? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2014 kl. 17:57 |
Har fået tilbudt følgende til 2500 kr http://www.sony.dk/electronics/alt-i-en-hjemmebiograf-systemer/bdv-n9100w-n9100wl
Og overvejer om jeg skal springe til. Er dog i tvivl om det rent faktisk er pengene værd, er der nogen der kan sige lidt negativt/positivt omkring det? Film, serier, lidt radio i det daglige og fest musik et par gange årligt. Ikke det store det skal bruges til, eneste jeg vægter er dog at lyden er klar og tydelig, og ikke lyder som der sidder en pude foran :) På forhånd tak. Redigeret af Danielwj - 18-November-2014 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke hørt den, men hvis du kan få lov til at hører den først og du er glad noknfor lyden, er vel jeg mene at 2500kr. Er OK.
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |