|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Jeg vil nu give Fesus ret... der er ikke meget sagligt men en masse postulater og udemærkede holdninger samt slet skjult religion. Nå men jeg hjalp dig heller ikke |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
"Nå men jeg hjalp dig heller ikke " Præcis Men det lader jo heller ikke til at det er det som efterlyses her-snarere praktisk erfaring med modellen. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 01-Februar-2007 kl. 12:52 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Fesus ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Tak MAMs! Stadig meget interesseret i erfaringer... /Fesus |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Det synes jeg så til gengæld er en anelse ubehøvlet. LREV er så vidt jeg kan se den eneste i tråden ud over dig der faktisk har set skærmen, men fordi han vurderer den anderledes end dig selv påstår du, at det er 'religion' og irrelevant i forhold til dit spørgsmål. Jeg har ikke set skærmen, men det er - min erfaring - at Fona og den slags butikker er ualmindeligt gode til at lulle folk ind i den - religion - der tro på værdien af førpriser |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Tak....Vanderlay... Måske han har læst mine forsøg på at hjælpe,som en vis herre læser biblen!! lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg har fundet et blændende tilbud på et Thor TV fra 1958 - nogen der har erfaringer med det? Nej, ikke ud over, at det går lidt stærkt i branchen; muligvis kan du få noget nyere og bedre til prisen. Kæft hvor er du usaglig! Mvh. |
|
![]() |
|
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hej alle, Angående Sony'et kan jeg fortælle at Sony brugt Pioneer panele |
|
![]() |
|
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hej igen, Fandt den her test på Sony 50" Plasma . De andre har ret. http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreview.php?re viewid=6761 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Panelet er dybest set uinteresant - siger meget lidt om slutvaliteten. En 50" er altså et seiøst møbel i de fleste stuer !Og med det speed der er i markedet, ville jeg under ingen omstændigheder købe pågældende til ca 20k. At Sony skulle ha produceret et plasma-tv for år tilbage, der skulle performe bedre end dagens Pio/Pana - ja,det vælger jeg ganske enkelt at overhøre |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Sony har som sådan aldrig rigtig lavet plasma TV som så. De fik panelerne fra andre fabrikanter, og var vist aldrig vildt gode til at bruge panelerne til noget ordentligt.
|
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Synd Fesus at ingen kan give dig den bekræftelse du mangler. Er grunden til du bliver så sur at du allerede har købt?
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Hvis TV'et koster under 10.000.- og du kan leve med at du har et tv der ikke lever op til kvaliteten på de nyer tv, så køb det. Jeg vil aldrig købe et gammel model, da de nye modeller er meget bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |